تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۱ مرداد

آن ها برای شروع تنها در پیتزبورگ موجود می باشند.
پس از ماه ها آزمایش، ماشین های خودکار Uber آماده اند تا اولین مسافران خود را جابه جا کنند. Bloomberg گزارش داده است که این شرکت همچنین به مشتریان در پیتزبورگ اجازه خواهد داد تا درخواست یکی از وسایل نقلیه با کاربرد اسپرت XC90 Volvo خودکار این شرکت را به کمک تلفن های هوشمند در هفته های آینده داشته باشند، و آن را به قلمرویی وارد می کنند که سایر دولوپرهای اصلی ماشین های خودکار هنوز نیاز دارند تا آن را به طور کامل کشف کنند.
بر اساس گزارش ها، Uber ماشین های خود را به تنهایی بیرون نمی فرستد. یکی از سرپرستان انسانی در جای راننده می نشیند، همانطور که از جانب قانون خواسته شده است "با قرار داده شدن نوک انگشت آن ها بر روی فرمان". نفر دوم در صندلی جلوی کنار راننده می نشیند، و به یادداشت برداری در یک لپ تاپ در حالی میپردازد که دوربین های داخلی و خارجی وسیله ی نقلیه تمام اتفاقاتی که در زمان رانندگی در حال رخ دادن است را ضبط می کند. از مشتریان انتظار نمی رود تا در Uber XC90s برای سفر خود هزینه ای پرداخت کنند، حداقل در آغاز کار اینطور است، که این مسئله می تواند خیال رانندگان مضطرب را راحت کند.
پیتزبورگ به ارائه ی یک محیط ایده آل برای شرایط آزمایشی Uber های خودکار می پردازد. شهر به عنوان خانه ی مرکز تکنولوژی های پیشرفته ی (ATC) آن محسوب می شود و مقامات محلی پیش از این آزمایش ماشین های خودکار را تایید کرده اند. زمانی که آن ها به جاده ها راه پیدا کنند، تنها تعداد کمی از این ماشین ها بلافاصله موجود خواهند بود. اما Uber معامله ای را با Volvo انجام داده است تا تحویل 100 وسیله ی نقلیه را تا پایان سال بر عهده بگیرد.
با اعلام Ford در روز گذشته که آن ها قصد دارند تا ماشین های کاملا خودکار را تا پنج سال آینده وارد جاده ها کنند، Uber نیز به سرعت در حال حرکت است. آن ها می خواهند تا از تمام رقبای خود، و به کمک راه حل آزمایش شده و امتحان شده ی خود پیشی بگیرند، نه با استفاده از یک راه حل آماده از یک تولیدکننده ی ماشین که می تواند یک روز به همراه آن ها به ناهار خوردن بپردازد.

برچسب هاUber
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Google Maps با پشتیبانی از Uber به‌روزرسانی شد