کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

Uber قدم‌هایی برای پاکسازی فرهنگ سنتی خود برداشته است، از جمله اخراج کارمندان و استخدام کارشناسان، اما تغییرات اساسی احتمالا در راه باشد.
Reuters و Recode متوجه شدند که هیات مدیره‌ی Uber در حال تدارک جلسه‌ای در 11ام ژوئن هستند. در این جلسه آن‌ها به توصیه‌های ریشه‌داری از تحقیق در محل کارشان و مدیران متعددی که در خطر از دست دادن شغل خود هستند رسیدگی می‌کنند. این احتمالا شامل مدیر شرکت Travis Kalanick نیز باشد. منابع Reuters اطلاع دادند که وی ممکن است در نهایت به طور موقت از این شرکت دور شود و سپس زمانی که دوباره بازگردد احتمالا وضعیت متفاوتی خواهد داشت، قدرت کمتری یا نظارت سخت‌تری داشته باشد.
این فاصله ممکن است صرف نظر از میزان اعتماد مدیران به Kalanick کمک‌کننده باشد. Kalanick اخیرا در حادثه‌ی قایقرانی مادر خود را از دست داد و پدر وی نیز به سختی مجروح شد. پس به سادگی می توان گفت که این قابل درک است که وی برای غلبه بر این سوگ تا مدتی از کار دور باشد. دیگر مدیران اجرایی نیز با آینده‌ی نامعلومی مواجه هستند، از جمله سرپرست ارشد، Emil Michael یکی از مشاوران نزدیک به Kalanick، مدیر منابع انسانی Ryan Graves و مدیر فنی Thuan Pham.
Uber از اظهار نظر بیشتر در این زمینه خودداری کرد و انتظار می‌رود که درباره‌ی این تصمیم روز 13م ژوئن به کارمندانش توضیح بدهد که این ممکن است افشای عمومی درباره‌ی برخی جزئیات باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه