تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ شهريور

همچنین جایگزین ماشین هایی شده است که بر اساس نقشه برداری جاده ای در لندن حرکت می کنند.
ویژگی مفید سواری های برنامه ریزی شده ی Uber توانسته است به جاده ها راه پیدا کند و امروز در تعدادی از شهرهای دیگر انگلستان نیز عرضه شود. به دنبال عرضه ی موفقیت آمیز آن در لندن، شما می توانید درخواست یک سواری در منچستر، بیرمینگهام، بریستول، لیدز، نیوکسل، لیورپول، ادینبرگ و گلسگو را تا 30 روز داشته باشید. و یا می توانید از چهار بعدازظهر کار خود را آغاز کنید. این به عنوان یک گزینه ی مفید برای مسافرت های مهم محسوب می شود که در آن شما یا به سمت فرودگاه و یا یک ملاقات کاری مهم می روید، اگر پیش از فرارسیدن زمان کار خود به رزرو کردن بپردازید، می توانید آرامش خیال بیشتری داشته باشید.
بسیاری از رقبای Uber ، از جمله Hailo, Gett و Kabbee نیز پیش از این به ارائه ی برخی قابلیت های کاربردی پرداخته اند. همچنین این به عنوان یک به روزرسانی قابل توجه برای Uber محسوب می شود که برای مدت زمان طولانی به عنوان تنها خدمات فوری سواری محسوب می شده است. این ویژگی همچنین به ارائه ی یک حمله ی دیگر به تاکسی های سنتی و صنعت تاکسی های کوچک پرداخته است، که برای مدت زمان طولانی، رزروهای از پیش انجام شده را به عنوان یک تفاوت در نظر گرفته است.
امروز Uber همچنین به اعلام توسعه ی ویژگی مبتکرانه ی نقشه برداری خود پرداخته است. به منظور بهبود بخشیدن به دانش و اطلاعات مربوط به جاده های لندن، این شرکت به راندن وسایل خود به همراه مجموعه ی متنوعی از حسگرهای نصب شده در سقف وسایل نقلیه می پردازد. ماشین های مشابهی که در اکتبر سال گذشته عرضه شدند، به دوربین های کروی سه بعدی مجهز شده بودند تا بتوانند به گرفتن تصاویر از محیط اطراف خود بپردازند. Uber گفته است که آن ها از داده های نتیجه گیری شده به منظور "بهبود بخشیدن به تجربه های به دست آمده از Uber برای رانندگان و افرادی که سوار ماشین می شوند، استفاده می کنند."، بدین صورت که از طریق نقشه های دقیق بیشتر و اطلاعات ترافیکی این کار را انجام میدهند. اگر همه چیز بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش برود، همین ماشین ها در طول هفته های و ماه های آینده، وارد سایر شهرهای انگلستان نیز خواهند شد.
ما فکر می کنیم که داده ها بسیار مفید خواهند بود و Uber باید انتخاب کند تا شوفرهای خود را به همراه ماشین های خودکار در سرتاسر اقیانوس اطلس به کار بگیرد.

برچسب هاUber
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Google Maps با پشتیبانی از Uber به‌روزرسانی شد