تکنولوژی
الناز فرجی۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر

آیا ازینکه گاهی uber خودتان با دوستانتان قاطی میشود و نمیتوانید بفهمید کدام مال چه کسی است دچار مشکل میشوید؟ این شرکت به درخواست های شما گوش کرده است . uber در روز چهارشنبه اعلام کرد که در حال کار بر روی گزینه ی جدیدی است به نام uber spot که از رمزگذاری رنگی برای جفت کردن سرنشینان  با راننده ی درست استفاده میکنند . سرنشین ها رنگ مورد نظر خودشان را در اپلیکیشن uber انتخاب میکنند و خطی با همان رنگ در قسمت بالایی پنجره ی جلوی اتومبیل نشان داده میشود . در حال حاضر این ویژگی در سیاتل امتحان میشود ، که uber برای راننده ها سخت افزار های spot را فراهم میکند . زمانی که مسافران منتظر سواری هستند ، uber آنها را وامیدارد تا از بین شش رنگ یکی را انتخاب کنند تا به پیدا کردن راننده ها کمک کنند . نگه داشتن رنگ باعث میشود که رانندگان راحت تر سرنشینان را پیدا کنند .  چراغ spot زمانی که راننده دنبال سرنشین بگردد روشن میشود .
Uber میگوید که این کار بخشی از تلاش بزرگترش برای یکپارچه کردن سرویسش است . ساده بودن سرویس همیشه چیزی است که  uber را از رقبای قدیمی ترش جدا میکند . گفته میشود که spot   uber یک مشکل خیلی خاص را حل میکند - زمانی که خیلی از رانندگان uber از منطقه ای خاص ,سرنشین سوار میکنند . برای 6 دوستی که در 6 uber مختلف از یک مهمانی در بخشی از شهر راه می افتند ، آسان میشود فهمید که spot  چطور کمک میکند . ولی در مناطق خلوت تر ، به نظر نمیاید که تفاوت زیادی ایجاد کند، به خصوص با نظر به اینکه uber ساخت، مدل و رنگ ماشین را مشخص میکند .
آیا این گزینه باعث نابودی " آیا تو uber  من  هستی ؟ " خواهد شد ؟ هنور برای اینکه با اطمینان پاسخ دهیم زود است ، این وسیله فعلا در حال تست است وممکن است خیلی عالی عمل کند .

برچسب هاcolor codingUber
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Uber سواری های برنامه ریزی شده را برای 8 شهر دیگر در انگلستان به همراه می آورد