نرم افزار
سید سجاد احمدی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ خرداد

تاکسی های Uber در شهر بمبئی هند به زودی این امکان را برای مسافرانشان فراهم می کنند که با استفاده از سرویس Gaana که مشابه Spotify است در مسیر خود به سمت مقصدشان به سیستم صوتی تاکسی وصل شده و آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهند.

پروژه اولیه در بمبئی استارت خورده است و به زودی در شهر های دیگر هند نیز فعال می شود. این پروژه در همان راستای رابطه بین Spotify و Uber در آمریکاست با این تفاوت که دیگر نرم افزاری مشترک وجود نخواهد داشت.

مسافران می توانند از این پس موزیک مورد علاقه شان را از اسپیکرهای تاکسی با استفاده از کابل یا بلوتوس گوش دهند. رانندگان نیز شامل بخشی از این پروژه شده و می توانند دو ماه به صورت رایگان از سرویس پرمیوم Gaana استفاده می کنند.

Gaana یکی از معروف ترین سرویس های گوش دادن به موسیقی به صورت stream در هند است. بر اساس گفته ی مالکان، این نرم افزار 42 میلیون دانلود داشته و آرشیوی شامل بیش از 10 میلیون موزیک از 22 زبان مختلف دنیا را داراست. کمپانی اصلی بنیان گذار Gaana، Times Internet با اقدامی استراتژیک در راستای پخش کردن سرویس های Uber در هند 24 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

مدیر شرکت Uber در هند، Shailesh Sawlani می گوید: زمانی که در ماشین می گذرد نقش مهمی در نحوه برخورد و تجربه رانندگان این شرکت دارد. او همچنین اظافه می کند که؛ «ما به دنبال راه های گوناگون برای خوش برخورد بودن و سرحال نگاه داشتن رانندگان مان هستیم».

برچسب هاGaanaUber
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت Uber در ۳ ماهه‌ی سوم ۸۰۰ میلیون دلار ضرر کرد