سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۹ فروردين

به‌ زودی شعبه‌ی جدید از استودیو کمپانی فرانسوی Ubisoft در کشور کانادا بازگشایی خواهد شد. این استودیوی جدید با نام Ubisoft Winnipeg و تحت مدیریت Darryl Long، تهیه‌کننده‌ی بازی Far Cry 5، هدایت خواهد شد. شایان‌ ذکر است که هم‌اکنون در کانادا، چندین شعب از این برند مشغول کار هستند.
البته شعبه‌ی اصلی در مونترال کانادا وظیفه‌ی ارائه‌ی بازی‌های محبوب این کمپانی را به عهده خواهد داشت. به گفته‌ی نمایندگان Ubisoft، هدف از تأسیس این استودیو استفاده از بهبود ویژگی در ایده و بازی‌ها با استفاده از متخصصان و ظرفیت کشف نشده‌ی جوانان علاقه‌مند به بازی‌سازی در آن منطقه است.
گویا قرار است در اولین مرحله از شروع پروژه، 100 کارمند به استخدام این استودیو درآیند. این استودیو توسط تیم سازنده‌ی بازی Far Cry 5 هدایت خواهد شد. چند وقتی است که این کمپانی تصمیم گرفته تا استودیوهای جدیدی را برای برند فرانسوی خود در خارج از کشور بازگشایی نماید و به‌ تازگی دفاتر جدید را نیز در هند و اوکراین افتتاح کرده است. گفتنی است در این دفاتر کارمندان محلی بر روی توسعه‌ی بازی‌های جدید و ارائه‌ی ایده‌های جدید برای تولید بازی‌های جدید هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه