تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

Udacity که یک استارتاپ آموزش آنلاین است، اخیرا محتوای آموزشی در سرویس خود آماده کرده است، تحت عنوان مهندسی خودروهای بدون سرنشین. مدیرعامل این شرکت در کنفرانس Disrupt سانفرانسیسکو اعلام کرد که آنان همچنین قصد انتشار متن‌باز تکنولوژی و دانش نتایج حاصل را دارند تا هر کسی بتواند خودروی بدون سرنشین خود را بسازد. احتمالا محصول نهایی این شرکت در مراکز آموزشی مورد استفاده قرار گیرد، و بنای متن‌باز بودن آن هم به این جهت خواهد بود که از دانش و دستاوردهای آن جهت بهره‌گیری در پروژ‌ه‌های بزرگ‌تر مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل این شرکت اضافه کرد که آزمایش خودروی بدون سرنشین این شرکت، همانند گوگل خواهد بود. به این معنی که راننده‌ی آموزش دیده‌ای در پشت فرمان آن هنگام آزمایش در سطح شهر قرار خواهد گرفت.
شرکت‌های دیگری نیز وجود دارند که دانش و تکنولوژی خودروی بدون سرنشین خود را به صورت متن‌باز منتشر می‌کنند. از این جمله می‌توان به Comma اشاره کرد. برای نمونه، Comma تنها مجموعه داده‌های رانندگی خودرواش را منتشر کرده است، در حالی که Udacity قصد دارد تمامی مراحل ساخت، اجرا و دانش طرح را به صورت متن‌باز منتشر کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Apple دیگر به دنبال ساخت خودروی بدون سرنشین نیست