موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

با توجه به ظاهر رسمی Umi ، تعداد مشترکین دستگاه Umi Super در یک ماه به 20000 نفر رسیده است. چرا این دستگاه فروش به این خوبی داشته است؟ Umi از پنج نفری که به دریافت اشتراک پرداخته و این دستگاه را خریداری کرده اند این سوال را پرسیده است تا آنها به بیان داستان خود در
مورد چرایی انتخاب UMi Super بپردازند. بهتر است به پاسخ های آن ها نگاهی بیاندازیم.
27 جون، دانش آموز: "آخرین مدل سخت افزار، اما به طرز شگفت آوری ارزان"
Umi Super یکی از دستگاه های آخرین مدل 2016 محسوب می شود، اما این محصول خود را در یک محدوده که خرید آن برای افراد مقدور باشد، قرار داده است. این یک دستگاه عالی و قدرتمند است که به ویژگی های بسیاری مجهز شده است که هزینه ای آن تقریبا نصف گوشی Samsung Galaxy S7 می باشد.
مایکل 31 ساله، معلم: " بهترین طول عمر باتری که تا به حال دیده ام"
زمانی که در حال تحقیق برای خرید تلفن هوشمند بودم، باتری ای که می توانست به پشتیبانی از قابلیت بازی کردن با گوشی در تمام طول روز بپردازد، به عنوان محصول مورد علاقه ی من محسوب می شد. Umi Super دارای یک باتری 4000mAh و تکنولوژی شارژ کردن سریع PE می باشد که می تواند این دستگاه را بین 0 تا 50 درصد و در 30 دقیقه شارژ کند، این یک ویژگی عالی در زمانی محسوب می شود که شما بسیار عجله داشته باشید.
ابی، 25 ساله، معلم : "با وجود قطعات فلزی ارزان به نظر نمی رسد"
این دستگاه از طراحی بدنه ی آلومینیومی درجه یک و بسیار جذاب برخوردار است. و به همراه باتری 4000mAh که با کیفیت سازندگان اپل و سامسونگ همخوانی دارد، باریک تر به نظر می رسد.
مایک، 21 ساله ، دانش آموز: "تجربه ی خالص 6.0 Marshmallow "
بدون خریدن گوشی های گوگل همانند مجموعه گوشی های Nexus ، Umi Super به شما معنای خالص گوشی های اندروید را نشان  می دهد. و باعث می شود که در بین دوستانم تک به نظر برسم.


آیریس، 22 ساله ، کارمند : "از یک دوربین بسیار عالی برخوردار است"
از ویژگی های Umi Super داشتن یک دوربین در عقب گوشی است که در نور کم نیز بسیار خوب عمل می کند، همچنین یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی نیز برای گرفتن سلفی های بهتر وجود دارد.
شما همچنان می تواند به دنبال کردن وب سایت آن ها بپردازید و به مشترک آن ها تبدیل شوید تا بتوانید یک             Umi Super را به صورت رایگان، به همراه یک هدست واقعیت مجازی Umi برنده شوید. همین امروز شانس خود را امتحان کنید.
به غیر از این گوشی، Umi یک گوشی قدرتمند و زمخت تر را نیز راه اندازی کرده است که Umi London نام دارد، که به ترکیب تکنولوژی محافظ شیشه ی دوطرفه و یک طراحی بسیار بااستایل پرداخته است. 

برچسب هاUmi Super
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

7 اپلیکیشنی که نباید آن ها را از دست بدهید: Prisma, Folioscape, Mindvision و بیشتر