نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

Unity و Xiaomi خبر از همکاری داده‌اند که به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل و بازی امکان موفقیت در بازار چین را فراهم می‌کند. با هدف رشد اقتصاد جهانی بازار اپلیکیشن‌ها، این دو شرکت این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهند تا دسترسی بهتر و پشتیبانی توزیع‌شده برای کاربران Andoird دستگاه‌های Xiaomi داشته باشند.
Xiaomi یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های Android در چین، دارای App Storeئی می‌باشد که تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد دانلود داشته است. این همکاری به توسعه‌دهندگان غربی این امکان را می‌دهد که ضریب نفوذ خود را بر روی کاربران سیستم‌عامل Android در کشور چین افزایش دهند.
Unity سازنده‌ی موتور بازی Unity می‌باشد که توسعه‌دهندگان از آن برای تولید بازی‌هایی که بر روی چندین پلتفرم قابلیت اجرا دارد، استفاده می‌کنند. بازی‌های مبتنی بر این پلتفرم تاکنون نزدیک به ۵ میلیارد دانلود داشته‌اند.
این همکاری به توسعه‌دهندگان بازی Unity این امکان را می‌دهد به App Store شرکت Xiaomi دسترسی بهتری داشته باشند. به این نحو که توسعه‌دهندگان می‌توانند از تبلیغات درون برنامه‌ای Unity، به عنوان اولین شرکت third-party تبلیغ‌دهنده در بازار Android چین باشد، بهره ببرند. همین‌طور از این طریق، کاربران می‌توانند محصولات Unity را مستقیما در چین خریداری نمایند.

برچسب هاXiaomiUnity
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

BMW دامنه Alphabet.com را در اختیار داشته و قصد فروشش را هم ندارد