تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ شهريور

همچنین به وسیله ی avatar های قابل تنظیم و اشتراک صوتی برای همه ی افراد به روز شده است.


BigScreen به همه ی افراد قول داده است تا محیط LAN را به واقعیت مجازی وارد کند که این مسئله به یک امر باورپذیر تبدیل شده است، حالا این روند در فروشگاه Oculus نیز موجود می باشد. نرم افزار رایگان از زمان عرضه ی خود کاملا از سطح پلتفرم عبور کرده است، و به منظور به اشتراک گذاری با دوستانی که از هدست های واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive استفاده می کنند، آماده است، و حالا شما می توانید آن را در جای جدیدی قرار دهید. همان طور که از اسم آن پیداست، آن ها به Sync کردن فضای مجازی می پردازند تا یک فرد بتوانند به همه ی افراد دیگر نشان دهند که چه چیزی بر روی دسکتاپ آن ها وجود دارد، حتی اگر آن ها واقعا از بالای شانه های شما به صفحه نگاه نکنند.


این نرم افزار همچنین با یک به روزرسانی بزرگ روبرو است، به همراه avatar هایی که می توانید آن ها را با توجه به موها، چشم ها، رنگ پوست، جنسیت و حتی عینک تنظیم کنید. همچنین آن ها ادعا می کنند که به ردیابی چشم غیرواقعی و Sync کردن حرکات دهان می پردازند تا بتوانند به افزایش حضور واقعیت مجازی کمک کنند (حداقل تا جایی که امکان دارد می توانید آن را در میان یک گروه از اجسام جدا شده انجام دهید).


یکی دیگر از ویژگی های جدید این است که حالا همه ی افراد قادر خواهند بود تا صدای موجود در دسکتاپ خود و نه فقط صدای میزبان را به اشتراک بگذارند. این مسئله کار را برای همه ی افراد آسان می کند که بتوانند یک کلیپ از یوتیوب را اجرا کنند، انجام یک بازی را آغاز کنند و یا به موسیقی گوش دهند، بدون این که لازم باشد همه چیز را جابه جا کنند تا همه ی افراد بتوانند به آن گوش دهند.


برچسب هاVR LAN Party
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

لباس موشن کپچر مقرون بصرفه که تجربه ای ناب از واقعیت مجازی را ارائه می دهد