اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

VSCO، استارتاپی که سازنده‌ی اپلیکیشن ادیت و اشتراک‌گذاری عکس می‌باشد، امروز اعلام داشت که امکان پشتیبانی از فرمت عکس‌های RAW را بر روی برنامه‌ی پلتفرم iOS خود مهیا ساخته است. Apple امکان پشتیبانی از فرمت RAW را در نسخه‌ی iOS 10 فراهم ساخت و حالا VSCO از این قابلیت ارائه‌شده می‌خواهد استفاده کند.
VSCO امکان ادیت عکس‌ها با فرمت RAW را در ابتدای ماه جاری میلادی به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. از حالا هر کاربری با iPhone 6S، iPhone 6S Plus، iPhone 7، iPhone 7 Plus و یا iPhone SE که iOS 10 بر روی آن نصب باشد، می‌تواند از فرمت RAW بهره گیرند.
با استفاده از فرمت RAW می‌توان بخش‌هایی از روشنایی تصویر را که از دست رفته، بازگرداند، تغییرات رنگی اعمال نمود و به عبارت دیگر قدرت استفاده از دوربین‌های DSLR را در گوشی‌های iPhone به دست آورد.
Facebook همچنان قابلیت استفاده از فرمت RAW را بر روی اپلیکیشن Instagram مهیا نکرده است. اما Adobe امکان ادیت عکس‌های RAW را بر روی اپلیکیشن Lightroom پلتفرم iOS خود در ماه سپتامبر ارائه داده است. Google نیز همین کار را با اپلیکیشن Snapseed انجام داده و پشتیبانی از فرمت RAW بر روی Android مدتی است که ارائه شده است.

برچسب هاVSCO
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نرم افزار ویرایش عکس VSCO، ویژگی همگام سازی خود را کنار گذاشت