تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ شهريور

یکی از رئیس های شرکت به تاریخ امیدوارانه ی عرضه ی این محصول در اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 اشاره کرده است.
با انتشار رسوایی آن ها و دادخواهی مقامات آمریکایی، سازنده ی آلمانی فولکس واگن در حال پافشاری بر روی مفهوم وسایل نقلیه ی برقی خود و وارد کردن باتری 84 مایل در ساعت E-Golf خود به بازار مصرفی می باشد. اما برای راحتی رقابت خط تولید Tesla ، اولین ورودی VW در نسل بعدی EV در نمایشگاه پاریس موتور در ماه اکتبر به نمایش گذاشته خواهد شد، یکی از مدیران شرکت به مجله ی آلمانی WirstschaftWoche این مطلب را اعلام کرده است. در حالی که اندازه ی گلف مانند فشرده ی ماشین با فضای داخلی وسیع همانند پاسات آن ترکیب شده است می تواند بسیار امیدوارکننده باشد، ویژگی واقعی آن سرعت شارژ مجدد است که مهندسین شرکت آن را هدف قرار داده اند: ماشین را به مدت 15 دقیقه به برق وصل کنید و سپس ماشین قادر خواهد بود تا برای 300 مایل رانندگی کند.
برنامه همین است، مدیرعامل گروه VW ماتیاس مولر در صحبت با Autocar به تایید این مسئله پرداخته است، با وجود یک قیمت، آن ها امیدوارند تا از یک ماشین با موتور احتراقی قابل مقایسه، پایین تر باشد. که در این صورت بسیار عالی خواهد بود مخصوصا زمانی که از خط تولید وارد شود همانطور که قرار است در پایان سال 2018 و یا اوایل سال 2019 در مورد آن تبلیغ شود، یک تاریخ امیدوارانه که به وسیله ی مدیرعامل به آن اشاره شده است، بنابراین مولر تنها به تایید یک هدف در سال 2025 پرداخته است که آن عرضه ی ماشین در این سال می باشد. اما حتی شارژهای پرقدرت Tesla تنها می توانند پس از 20 دقیقه، شارژ کردن مجدد 50 درصد از باتری را مدیریت کنند، که برای 115 تا 126 مایل مناسب است. دامنه ی VW در حال فخرفروشی در خط تولید خود با تخمین زدن پلتفرم برقی چند تکه ای آن است (MEB) که در ماه ژانویه برای مفهوم BUDD-e microbus آن درخواست شده است، که ادعا می کند که میتواند به شارژ کردن 80 درصد برای 373 مایل آن در 15 دقیقه بپردازد.
پورشه ی VW نیز به همین میزان به فخرفروشی برای Model E ماشین های برقی اسپرت خود میپردازد، که آنها اعلام کرده اند که در سال 2019 به مرحله ی تولید وارد می شود. اما همانطور که TechCrunch اشاره کرده است، تحقیقات بیشتری در زمینه ی پیشرفت های فنی روش های شارژ 800 وولت برای عملکرد وسیله ی نقلیه، و به منظور دست یافتن به این سرعت شارژ شدن مجدد ضروری است. در همین زمان، مدل S موجود Tesla می تواند تا 58 مایل بر ساعت از یک سوکت 240 وولتی شارژ دریافت کند و با استفاده از شارژر موجود در ماشین می تواند با 80 درصد شارژ به مدت 4 ساعت دوام بیاورد. این نرخ نیست که VW به ادعای آن می پردازد، اما یک استاندارد آزمایش شده بدون وجود زیرساخت های اضافی و یا نیاز به یک پایگاه اختصاص داده شده برای شارژ کردن می باشد.
همچنین، مدیر VW به WirstshaftWoche گفته است که سدان بدون نام EV به عنوان اولین محصول در خط تولید "وسایل نقلیه ی شهری جدید" است که به منظور استفاده ی MEB طراحی شده است. همچنین این محصول شامل یک SUV شهری، یک کوپ، یک ون کوچک که شبیه به مفهوم مینی باس BUDD-e رونمایی شده ی قبلی است و همچنین یک سدان تجملاتی می باشد.

برچسب هاEV
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Ecotricity به شارژ کردن رایگان EV در سرتاسر انگلستان خاتمه داد