سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

مدیر عامل کمپانی Valve روز شنبه اعلام کرد، به زودی سرویس Steam Greenlight برای همیشه متوقف خواهد شد. در حال حاضر بیش از 100 پروژه آماتور بر روی این سایت وجود دارد. این سرویس پنج سال قبل جایگزین سرویس Greenlight شده بود. این سرویس به توسعه دهندگان third party اجازه می داد تا بازی های تولید شده خود را در این سایت به اشتراک بگذارند و در صورت علاقه مندی بازی کننده، بازی را منتشر کنند.
با این حال، هر سال تعدادی از پروژه های بحث برانگیز افزایش یافته است و پیدا کردن بازی های ارزشمند برای کاربران به کاری سخت تبدیل شده است. ظاهرا قرار است بسیاری از این بازی ها در فروشگاه قدیمی Steam ارائه شوند و تا پایان بهار 2017 به جای سرویس Greenlight، سرویس جدید Steam Direct جایگزین خواهد شد.
البته به گفته مدیران این سایت، توسعه دهندگانی که می خواهند بازی های خود را در Steam به اشتراک بگذارند بایستی اسناد الکترونیکی و اطلاعات کامل خود را در سایت بارگذاری کنند. گفته می شود برای آپلود بازی ها نیاز به پرداخت هزینه می باشد که قیمت یکسانی برای توسعه دهندگان تعریف نشده و ممکن است هزینه دریافتی این سایت از 100 دلار تا 5000 هزار باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه