سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۳۰ مرداد

به نظر می‌رسد Valve رقیبی برای Twitch می‌سازد. چند ساعت پس از اینکه Pavel Djundik موسس Steam Database اعلام کرد این شرکت نام اختصاصی steam.tv را برگزیده است، این وب‌سایت پخش زنده‌ی The International 2018، تورنمنت esports بازی Dota 2 را آغاز کرد. اگرچه این استریم برای مدت زیادی در دسترس نبود، اما CNET تلاش کرد تا قبل از اینکه بخش آن آفلاین شود، درباره‌ی آن اطلاعاتی به دست آورد. بر اساس آنچه منتشر شد ویژگی‌های آن هنوز بسیار محدود هستند: با وجود اینکه این وب‌سایت قادر به پخش مسابقات بود، اما هیچ گزینه‌ای برای پخش گیم پلی کاربر نداشت.
از خصوصیاتی که CNET متوجه شد می‌توان به این موارد اشاره کرد، در حالیکه کاربر نیازی به ورود به حساب steam خود برای تماشا ندارد، در صورت تمایل قادر به دسترسی به لیست Steam Chat دوستان و چت‌های گروهی است – فرد حتی می‌تواند از دوستانش برای تماشا دعوت کند. CNET همچنین کشف کرد این سایت دارای چت صوتی داخلی است که می‌توان در مرورگر از آن استفاده کرد.
با توجه به اینکه این وب‌سایت هم اکنون آفلاین است، احتمالا Valve تنها در حال آزمایش آن بوده و باید منتظر راه‌اندازی رسمی برای اطلاعات بیشتر در مورد آن باشیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه