اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

اخیرا Viber از برخی ویژگی‌های جدید خود به عنوان شرکتی‌ که به نظر می‌رسد در رقابت با دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسانِ تلفن همراه، برنامه‌هایش را تقویت می‌کند، پرده‌برداری کرد.
اولین ویژگی جدید و قابل توجه Viber، پیام‌های ویدئویی فوری از طریق این برنامه‌ی پیام‌رسان است که به کاربران اجازه می‌دهد کلیپ‌های ویدیوئی کوتاهِ حدودا۳۰  ثانیه‌ای خود را ارسال نمایند. دکمه‌ٰهای پیام صدا و ویدئو در واقع یکی و مشابهند. کاربران می‌باید با کشیدن بر روی قسمت مربوط به ضبط پیام صوتی، گزینه‌ی جدید را نمایان کرده و سپس با فشردن آن، ویدیو را ضبط و ارسال کنند. این ویژگی بسیار شبیه به ویژگی ارسال پیام صوتی موجود می‌باشد.
علاوه بر این، Viber اقدام به یکپارچگی سرویس‌های third-party کرده و کاربران را قادر می‌سازد به طور مستقیم، محتوای دسته‌بندی شده در جای دیگر را از داخل برنامه Viber جستجو نمایند و با فشردن علامت @ در کادر پیام و انتخاب یکی از سرویس‌های third-party همچون GIFs‌های متحرک از Giphy، لینک‌های پیش نمایش Wikipedia و مقالات TheMovieDB، از آنها بهره گیرند. لازم به ذکر است اکستنشن‌های چت از سرویس‌های مذکور پشتیبانی می‌کند. گفتنی است Viber قصد دارد در ادامه، تعداد اکستنشن‌های فوق را افزایش داده و به مرور گزینه‌های بیشتری را در آینده در اختیار کاربران قرار دهد.
Viber که در سال ۲۰۱۰ آغاز به کار نمود، ادعا می‌کند بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر روی سیستم‌عامل‌های مختلف ،Android ،Windows Phone و iOS در سطح جهان دارد و همچون دیگر اپلیکیشن‌ها از جمله WhatsApp، قابلیت چت فردی و گروهی، مکالمه صوتی و ارتباط ویدیویی را ارائه می‌دهد.
ویژگی‌های جدید در مدت کوتاهی برای Android و iOS در دسترس خواهند بود.

برچسب هاViber
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پلاتفرم چت عمومی برای وایبر