اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ آذر

ماه اکتبر، Twitter اعلام کرده بود، درصدد تعطیل کردن اپلیکیشن اشتراک ویدیوی Vine برآمده است. البته وب‌سایت این سرویس به حیات خود ادامه می‌داد، بنابراین ویدیوهای آپلود شده در آن حفظ می‌شدند، اما دیگر امکان آپلود محتوای جدید وجود نداشت.
اپلیکیشن Vine به کاربران اجازه‌ی ایجاد و اشتراک فیلم‌های ۶  ثانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی همچون Facebook و Twitter را می‌داد.
در حال حاضر این شرکت اذعان داشت که نمی‌خواهد برنامه‌ی Vine را از فروشگاه app store بیرون بیاورد، بلکه می‌خواهد به یک برنامه‌ی جدید به نام Vine Camera تبدیل نماید. در این برنامه‌ی جدید، همچنان کاربر قادر به ضبط ویدیوهای Vine می‌باشد اما بخش عمده‌ی کاربران پیشین خود را از دست خواهد داد.
با استفاده از برنامه‌ی جدید فیلم‌های ضبط شده را می‌توانید در رول دوربین خود ذخیره و یا به طور مستقیم به Twitter ارسال کنید. از اپلیکیشن‌های مشابه می‌توان به Instagram اشاره کرد که بیشتر به جهت بارگذاری عکس و ویدئو‌های زیر ۳۰ ثانیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به جای ساخت ویدئو در اپلیکیشن‌های دیگر این مجموعه از جمله Hyperlapse، Layout و یا Boomerang  فقط محتوای feed به اپلیکیشن اصلی Instagram برمی‌گردد. Vine Camera نیز همین کار را خواهد کرد. علاوه بر این، Twitter تلاش خواهد کرد مبنای کاربران Vine، سرویس Twitter باشد. اپلیکیشن مذکور در ماه ژانویه‌ی پیش‌رو عرضه خواهد شد.

برچسب هاVineTwitter
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

احتمال نجات Vine از طریق فروش آن