تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ دي

همانطور که می‌دانید شرکت خودروساز Ford، دستیار صوتی Alexa شرکت Amazon را به اتومبیل‌های خود اضافه کرده است،  حال شرکت Volkwagen نیز قصد دارد برای کمک کردن به راننده، این دستیار را به پلتفرم خودروهای خود اضافه کند.
در سرویس Alexa شرکت Amazon که بسیار شبیه به عملکرد بلندگو Echo می‌باشد، شما می‌توانید Alexa را فعال کرده و از آن برای انجام کارهای مختلف کمک بگیرید. این وظایف شامل کنترل ابزار و لوازم هوشمند خانه از طریق خودرو، پخش موسیقی، مدیریت اعلان‌ها و حتی سفارش قطعات خودرو برای تعویض آن‌ها، بررسی میزان سطح سوخت باقی مانده، اعلام مسیر برای دیگران و مکان‌یابی می‌شود. آخرین قابلیتی که مفیدترین آن‌ها است برای کسانی که همه چیز را فراموش می‌کنند کاربردی است. VW  یادآوری مبتنی بر مکان را اضافه کرده است، بنابراین شما می‌توانید به عنوان مثال از ماشین خود بخواهید به شما یادآوری کند تا شام‌تان را هنگام ترک محل کار بردارید یا  زمانی که به خانه می رسید، ایمیل‌تان را چک نمایید.
متاسفانه زمان معرفی و عرضه‌ی Alexa با خودروهای Volkwagen اعلام نشده است، چراکه پیاده‌سازی آن هنوز در حال توسعه می‌باشد. اما خبر خوب این است که هر VW با نرم‌افزار Car-Net در نهایت به این دستیار صوتی مجهز خواهد شد.

برچسب هاVolkwagenAlexaAmazon
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تعامل Alexa با تبلت جدید Amazon