گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ شهريور

پس از اعلامیه‌های اخیر در ارتباط به عرضه‌های اولیه‌ی کوین (ICOs) و ارزهای رمزنگاری شده، پلتفرم‌های پرداخت بر موبایل چینی شامل WeChat و AliPay تلاش می‌کنند تا همگام با رگولاتورها پیش روند. بر اساس خبری منتشر شده در تاریخ ۲۴ آگوست، هر دوی این غول‌های پرداخت گفته‌اند با سازمان‌های دولتی برای نظارت بر معاملات ارز رمزنگاری همکاری نزدیک می‌کنند.
آن طور که CoinDesk روز جمعه گزارش کرد، پنج سازمان نظارتی سطح بالا در چین از جمله کمیسیون تنظیم مقررات بانکداری، اخطاری را علیه هرگونه جذب سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های تجاری مرتبط با ارز رمزنگاری منتشر کردند.
در خبری که Tencent، شرکت مادر تخصصی WeChat Pay، در مدت زمان کوتاهی بعد از اعلام این خبر منتشر ساخت، اعلام کرد سه اقدام اصلی برای تنظیم هرگونه سیستم‌های مشکل‌ساز مرتبط به ICOها و ارزهای رمزنگاری ارائه داده است.
به طور خاص، این غول تکنولوژی گفت کاربران را از استفاده از پرداخت‌های WeChat برای انجام معادلات مربوط به ارز مجازی منع می‌کند. علاوه بر این، این شرکت دو اقدام دیگر هم انجام می‌دهد، یکی نظارت در زمان واقعی بر معاملات روزانه و دیگری ارزیابی‌های ریسک بر هر گونه معاملات مشکوک است.
گروه Alibaba وابسته به Ant Financial، که مالک AliPay است، گفت بسته به شرایط، این شرکت هر حساب شخصی AliPay که در معاملات ارز رمزنگاری دخیل باشند را محدود یا به طور موقت مسدود می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه