کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد

WeWork دور تامین مالی بزرگ دیگری داشت. در همین حین، این مرکز کار گروهی توجه خود را معطوف رشد کسب و کار چینی‌اش کرده است.
سرمایه‌گذاران سری دوم این دور تامین بودجه WeWork ،SoftBank ،SoftBank Vision Fund ،Hony Capital ،Temasek و Trustbridge هستند. این اعلامیه یک سال پس از روزی منتشر شد که WeWork فاش کرد در حال ساخت نهادی مستقل در چین در تلفیق با SoftBank و Hony Capital است. این سه شرکت در آن زمان اعلام کردند که WeWork چین با بودجه‌ای ۵۰۰ میلیون دلاری کار خود را آغاز می‌کند، بنابراین این بخش اخیر افزایش بودجه، کل درامد این شرکت فرعی را به مرز میلیاردها دلار می‌رساند.
WeWork که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد، در تلاش برای فضاهای کاری مشترک در صدها مکان در اطراف جهان است. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان کسب‌وکارهای مجزا در چین، ژاپن، و مناطق اقیانوس آرام را نام برد.
WeWork خود به تنهایی افزایش بودجه‌ای بیش از ۷ میلیارد دلار داشته است و در حال حاضر در بین با ارزش‌ترین استارتاپ‌های جهان قرار دارد – و بنابر گزارش‌ها به دنبال تامین بودجه‌ی بیشتری به ارزش ۳۵ میلیارد دلار است. اگرچه واحد WeWork یک سال است که در چین دایر شده، مراکز آن دو سال است که در این کشور عملیاتی شده‌اند. این شرکت ادعا می‌کند ۲۰ هزار عضو در ۴۰ مکان در این سه مکان دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه