اپلیکیشن
رضا حسن زاده۰:۱۲ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين

کمپانی فیسبوک و در راس آن مارک زاکربرگ ، آخر هفته بسیار خوبی را سپری کرده اند چرا که پلات فرم ارسال پیام WhatsApp موفق شده از مرز 800 میلیون کاربر فعال ماهیانه عبور کند و این خبر بسیار خوشحال کننده ای برای این کمپانی است و اگر WhatsApp با همین شرایط روند رو به رشد خود را ادامه درهد به نظر می رسد تا پایان سال میلادی بتواند رکورد 1 میلیارد کاربر فعال ماهیانه را به نام خود ثبت کند.
Jan Koum مدیر عامل کمپانی WhatsApp روز جمعه این خبر را در صفحه فیسبوک خود نوشت و این موفقیت را به طرفداران این اپلیکیشن تبریک گفت ، WhatsApp یک اپلیکیشن پیام رسان است که کاربران می توانند از طریق اینترنت برای هم پیام ارسال نمایند، این پلاتفرم قابل نصب بر روی iOS ، Android ، Windows و گوشی های BlackBerry می باشد.
کمپانی فیسبوک در اکتبر ماه سال 2014 توانست با قیمت 19 میلیارد دلار این پلاتفرم را خریداری کند. در آن زمان این پلاتفرم تقریبا 600 میلیون کاربر ماهیانه داشت ، پس از آن در ژانویه سال جاری میلادی این تعداد کاربر به 700 میلیون افزایش پیدا کرد و بعد از حدود 3 ماه حالا موفق شده به رکورد 800 میلیون کاربر فعال برسد. و حالا میبایست با اطمینان گفت که WhatsApp یکی از بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان می باشد.
در آخرین گزارش ارائه شده ، توییتر 288 میلیون کاربر فعال ماهیانه ، اینستاگرام 300 میلیون کاربر فعال در ماه ، واترآپ 800 میلیون کاربر فعال در ماه و در نهایت غول بزرگ شبکه های اجتماعی یعنی فیسبوک با یک میلیارد و سیصد میلیون کاربر فعال در ماه بدون رقیب به نظر می رسد. نکته جالب اینکه کمپانی فیسبوک مالک WhatsApp و Instagram است و به نظر می رسد که راه جذب کار بر را خوب میداند و همانطور که مشاهده می کنید سه گزینه اول لیست همه و همه متعلق به کمپانی فیسبوک و در راس آن مدیری موفق با نام Mark Zuckerberg است.
و در پایان اینکه WhatsApp امکان برقرای تماس صوتی را برای کاربران Android امکان پذیر کرده و قرار است تا چند هفته آینده این امکان برای ویندوز موبایل ها و کاربران iOS اضافه شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تغییرات جدید در اینستاگرام دایرکت در آخرین به‌روزرسانی