اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ دي

این شرکت امروز به طور رسمی اپلیکیشن WhatsApp Business را پیش از عرضه‌ی جهانی آن و در بازارهایی منتخب عرضه کرد، این بازارها شامل اندونزی، بریتانیا، ایالات متحده، ایتالیا، و مکزیک هستند.
علاوه بر پروفایل‌های کسب‌وکار و ابزارهای پیام‌رسان جدید با هدف مشتریان تجاری، برنامه‌ی بزرگ‌تر شرکت در واقع ایجاد درآمد از طریق پشتیبانی شرکت‌های بزرگ‌تر با ابزارهای پیشرفته‌تری است تا با مشتریان خود بر روی این پلتفرم که حالا توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان استفاده می‌شوند، ارتباط برقرار کنند.
اپلیکیشن WhatsApp Business، اولین نقطه‌ی ورود به بازار است. با هدف قرار دادن کسب‌وکارهای کوچک‌تر، این برنامه‌ی رایگان که هم اکنون تنها نسخه‌ی اندرویدی آن موجود است، به شرکت‌ها برای ارتباط بهتر با مشتریا‌ن‌شان و ایجاد حضوری رسمی بر روی سرویس WhatsApp کمک می‌کند. اساسا این نسخه‌ی WhatsApp یک Facebook Page است.
این شرکت که قبلا معرفی این برنامه را اعلام کرده بود، شناسایی حساب‌های تجاری را به عنوان بخشی از برنامه‌ی آزمایشی WhatsApp Business در سپتامبر 2017 آغاز کرد. پس از آن، حساب‌های شناسایی شده یک علامت سبز به عنوان وسیله‌ای برای نشان دادن اعتبارشان می‌گرفتند.
با این نسخه‌ی جدید، شرکت‌های کوچک می‌توانند پروفایل‌های WhatsApp Business خود را با پر کردن اطلاعاتی مانند توصیف کسب‌وکار، ایمیل، آدرس و وب‌سایت تنظیم کنند.
WhatsApp می‌گوید: پس از تکمیل برنامه، مردم زمانیکه با کسب‌وکاری در حال تعامل هستند، به خاطر اینکه این حساب‌ها به عنوان "Business Acount" مشخص می‌شوند، قابل تشخیص هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه