اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ مرداد

به گزارش وبلاگ رسمی پیام‌رسان WhatsApp، فرصت جدیدی برای برقراری تماس گروهی کاربران این برنامه محیا شده است. مدت‌ها بود که کاربران این پیام‌رسان انتظار اضافه شدن چنین ویژگی را در اپلیکیشن WhatsApp داشتند اما حالا به لطف این قابلیت می‌توانند در هر دو حالت صوتی و تصویری، تماس گروهی داشته باشند.
گفتنی است توسعه‌دهندگان WhatsApp همچنان پتانسیل‌های مورد انتظار خود را در برنامه گسترش می‌دهند تا مخاطب بیشتری را در سراسر جهان به استفاده از این اپلیکیشن ترغیب نمایند. در یک تماس گروهی تا چهار کاربر امکان مکالمه هم‌زمان را خواهند داشت.
با توجه به اطلاعات ارائه‌ شده، برای استفاده از این قابلیت، ابتدا باید با یکی از مخاطبین مورد نظر، تماس برقرار کرد و سپس با استفاده از دکمه‌ای که در گوشه‌ی سمت راست‌ بالای صفحه‌نمایش قرار دارد، مخاطبین جدید را به تماس گروهی افزود. تماس گروهی، همانند تماس عادی، از طریق رمزگذاری کامل به پایان برقرار می‌گردد.
تماس گروهی در آخرین به‌روزرسانی WhatsApp، برای کاربران Android و iOS در دسترس است. با توجه به محاسبات متخصصین WhatsApp، کاربران با استفاده از این سرویس بیش از ۲ میلیارد دقیقه در تماس‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند. از سوی دیگر، گسترش قابلیت‌های پیام‌رسان، از نظر اقتصادی نیز برای کاربران به‌ صرفه خواهد بود. با گسترش کاربران این پیام‌رسان، فرصت‌های جدیدی برای پیشرفت توسعه‌دهندگان ایجاد خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه