نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ آبان

از نظر کارشناسان یکی از بدترین سیستم عامل هایی که کمپانی Microsoft در تاریخ توسعه ی سیستم‌عامل‌های این کمپانی ارائه کرده، Windows 10 بوده است و دلایل خود را برای این تصمیم عنوان کرده اند.
به گفته‌ی این کارشناسان، چندی قبل این کمپانی کاربران خود را مجبور کرد تا سیستم عامل خود را به روزرسانی کنند و دائما پیغام به روزرسانی رایگان را با ایجاد مزاحمت برای کاربران در صفحه نمایش کامپیوترهایشان نمایش می‌داد. از نظر کارشناسان این کمپانی حتی کمترین تلاشی برای در به کار گرفتن شگرد فریبکارانه ای، برای افزایش محبوبیت سیستم عامل Windows 10 در میان کاربران در پیش نگرفت.
اصلی ترین مشکل این سیستم عامل از نظر کارشناسان بی ثباتی آن است. بر این اساس کاربران زیادی، از به اصطلاح هنگ کردن کلی سیستم پس از ایجاد مشکل در یکی از برنامه های موجود در سیستم شکایت کرده اند. در عین حال، کاربران عمیقا از این موضوع که مایکروسافت به هیچ عنوان مشکل اذیت کننده را متوجه نمی شود، شکایت دارند.
به گفته‌ی کارشناسان، دلیل این امر این است که توسعه دهندگان برای حل این مشکل مجبور خواهند شد تا ویندوز را به طور کامل بازنویسی کنند. پیش از این، کارشناسان توضیح داده بودند که چرا ویندوز 7 هنوز در میان کاربران محبوبیت بیشتری نسبت به ویندوز 10 دارد. طبق اطلاعات رسمی، 46 درصد از کاربران هنوز در سیستم خود نسخه‌ی 8 ویندوز را استفاده می کنند و این در حالی است که تنها 28 درصد از کاربران از آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت استفاده می کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه