نرم افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ آبان

به‌روزرسانی‌های اصلی Windows 10، شامل Anniversary Update و Creator Update، همگی در حجم یک سیستم‌عامل کامل عرضه می‌شوند. دانلود چنین به‌روزرسانی‌هایی در حدود ۴ گیگابایت است و نصب آن‌ها زمان زیادی را خواهد گرفت.
اما Microsoft می‌خواهد این رویه را با ارائه‌ی Unified Update Platform (UUP) تغییر دهد. به‌روزرسانی‌های اصلی از طریق این روش و به صورت Differential Update منتشر خواهد شد. روشی که در آن تنها مواردی که در سیستم کاربر نصب نشده باشد، دانلود خواهند شد. این شرکت پیش‌بینی می‌کند استفاده از چنین روشی منجر به کاهش ۳۵ درصدی حجم به‌روزرسانی‌ها می‌گردد.
UUP همچنین سریع‌تر به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کند و بسیاری از بار پردازشی موجود برای پی‌بردن به بسته‌های مورد نیاز کاربر، بر روی رایانش ابری صورت می‌گیرد.
برای رسیدن به این تغییرات، تفاوت‌های بین به‌روزرسانی‌های Windows 10 Mobile و Windows 10 PC حذف خواهند شد. هم‌اکنون نسخه‌ی رایانه‌های رومیزی Windows می‌تواند به طور کلی از هر Patch Levelئی به آخرین نسخه‌ آپگرید گردد. امری که در Windows Mobile این‌گونه نیست و نیازمند چندین گونه به‌روزرسانی متعدد می‌باشد.
کاربران نهایی نسخه‌های پایدار Windows، این تغییرات را پس از اعمال Creators Update مشاهده خواهند کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مایکروسافت به شما نمی گوید که آپدیت ها در ویندوز 10 چه کاری انجام می دهند