سرگرمی
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

بیشتر به یک کیف دستی شباهت دارد تا به یک نوت بوک.
لپ تاپ های Do-it.yourself  از Xbox از زمانی که Ben Heck به سرهم بندی آن ها در کنار یکدیگر از یک Xbox  360 پرداخت، در اطراف ما دیده می شوند، اما لپ تاپ، یک نام بی مسما برای آن محسوب می شود، بیشتر آنها شبیه به یک دسکتاپ کوچک هستند که صفحه ای بر روی آن قرار داده شده است. ادوارد زاریک، سازنده ی Xbook One ؛ در تلاش است تا کمی تغییر در آن ایجاد کند. Xbook One S  با تشکر از Xbox One S و صفحه نمایش 19 اینچی سامسونگ، کوچک تر و باریک تر است. برخلاف مدل 22 اینچی Vizio که در مدل اصلی آن استفاده است، صفحه نمایش جدید آن متاسفانه دارای ی وضوح تصویر 720p به جای 1080p می باشد.
او این مدل جدید را برای کاربرانی ساخته است که ممکن است این کنسول بازی را در یک هواپیما و یا در حال سفر بخواهند، با درنظر گرفتن اینکه یک خروجی برق وجود داشته باشد و یکی از آن ها در اختیار شما قرار بگیرد. (بسیار آسان است که تصور کنیم یکی از آن ها در پشت اتوبوس یک بند موسیقی در طول تور مسافرتی آن ها وجود داشته باشد). جعبه ی آن از اکرلیک برش داده شده با لیزر و بخش هایی که به وسیله ی پرینتر سه بعدی تولید شده اند تشکیل شده است که زاریک آن را بسیار خوش ساخت توصیف می کند.
در داخل آن، یک دسته ی Xbox One S قرار دارد "که به هیچ شکلی تغییر نیافته است"، او به این مطلب اشاره کرده و همچنین اضافه کرده است که ضمانت اصلی آن به دلیل ویژگی های امروزی و جدید آن به هر حال بی اعتبار خواهد بود. اگر شما به اندازه ی کافی دیوانه ی بازی های کنسولی هستید که یکی از این مدل ها را بخواهید، باید بدانید که این محصول در رنگ سیاه و سفید وجود دارد و قیمت آن 1495 دلار برای مدل 500GB و 1545  دلار برای مدل 1TB (به همراه هزینه ی تحویل) می باشد.

برچسب هاXbox One S
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رونمایی از سری جدید Battlefield