موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۶ شهريور

قرار است طرفداران گوشی‌های هوشمند Xiaomi Mi Mix خیلی زود نسخه‌ی دوم بدون فریم این محصول را در بازار مشاهده کنند. انتظار می رود رونمایی از این گوشی هوشمند چینی در تاریخ 12 سپتامبر صورت گیرد. یکی از ویژگی های کلیدی این مدل، صفحه نمایش آن است، به طوری که حدود 98 درصد از قاب جلویی را صفحه نمایش اشغال می کند.
کم شدن قاب در صفحه نمایش، استفاده راحت تر از ویژگی های بصری محصول را میسر خواهد کرد. برای مثال کاربر در هنگام تماشای ویدئو بدون دخالت اجزای اضافی در پنل جلو، دید کاربر را محدود نکرده و سبب می شود تا وی از مشاهده تصویر لذت ببرد.
به طور کلی نسل دوم Xiaomi Mi Mix دارای ارگونومی خاصی است. بدنه‌ی آن از سرامیک قوی ساخته شده و طراحی ساده تری برای آن انجام شده است. گفتنی است عملکرد این محصول هنوز بالاست. از ویژگی های دیگر گوشی Xiaomi Mi Mix 2، یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل و با فرمت QHD، پردازنده‌ی هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 835 با فرکانس 2.45 گیگاهرتز، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ی داخلی است، علاوه بر آن این تلفن هوشمند مجهز به دوربین دوگانه ی 12 مگاپیکسلی محصول کمپانی Sony است. تعداد فروش مدل قبلی این محصول تنها در ده ثانیه ی اول آغاز، رکورد دار فروش محصولات کمپانی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه