تکنولوژی
الناز فرجی۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۰ مهر

آیا میدانستید segway از آوریل یک کمپانی چینی است و بخشی از آن متعلق به xiaomi، ستاره ی نوظهور تولید کنندگان گوشی های تلفن همراه چینی و یکی از ارزشمند ترین گروه های تازه کار جهان است ؟
دقیق تر بگوییم ، xiaomi یکی از اصلی ترین سهام داران ninebot ، یک کمپانی چین است که در آوریل 2015 سگوی، شرکتی که با وسیله ی نقلیه ی الکتریکی خود متعادل ساز دو چرخه اش شناخته میشود  را بدست آورد . در روز دوشنبه ناینبت از ninebot mini  ، پرده برداشت . یک اسکوتر خود متعادل ساز و اولین محصول شرکت بعد از بدست آوردن سگوی در آوریل .
ناینبت مینی اساسا با مدل های دیگر سگوی فرق میکند ، به جای فرمان یک میله ی هدایت بلند تا سر زانو دارد . بر اساس گفته های کمپانی ، فهمیدن چگونگی استفاده از آن تنها چند دقیقه وقت میبرد .


این اسکوتر برقی میتواند تا 22 کیلومتر ( 13.7 مایل) با یک بار شارژ کردن سفر کند و سقف سرعتش 16 کیلومتر در ساعت است . ( 9.9 مایل در ساعت ) . بارهایی تا وزن 85 کیلوگرم (187.4 پوند ) تا 12.8 کیلوگرم( 28.2 پوند) را میتوانند حمل کنند ( که این برای خیلی ها معامله بهم زن است . ) و میتواند تا 15 درجه شیب را طی کند . ناینبت مینی همچنین با یک اپلیکیشن تلفن همراه می آید که به شما این امکان را میدهد تا از اسکوترتان مراقبت کرده، و کاری کنیم که در صورت حرکت آژیرش به صدا دربیاید . در روزنامه ای در باره ی ناینبت نوشتند که این اپلیکیشن همینطور به شما این امکان را میدهد که حرکت اسکوترتان را کنترل کنید اما جزئیات بیشتری در این باره نگفتند .


ناینبت مینی : اسکوتر خود متعادل دو چرخه ی Xiaomi  در همکاری با سگوی ، 22 کیلومتر را با یک بار شارژ طی میکند . @1999 RMB! pic.twitter.com/wm2btxcrev
_ hugo barra (@hbarra) october 19 .2015
به هر حال مهم ترین ویژگی ناینبت مینی قیمتش است .با 1999 یوان چین ( 314 دلار ) ، این وسیله بسیار ارزان تر از هر مدل سگوی دیگری است که معمولا از 6000 دلار شروع میشوند . البته بیشتر با محصول جدید  ناینبت مقایسه میشود که یک میله ی هدایت دارد و آن را بیشتر شبیه محصولات سگوی میکند . قیمتش هم بیشتر از ناینبت مینی است و شرکت در حال حاضر آن را در Amazon به قیمت 2.993 دلار میفروشد .
xiaomi  همچنین محصول جدیدش را با نام برند خودش راه اندازی کرد، یک Mi TV 3  اندروید . این وسیله یک تلوزیون هوشمند 60 اینچی 4k با قاب فلزی است که بطور استثنایی باریک است . ( 36.7 میلیمتر قطور ترین قسمت اش است و 11.6 باریک ترین ) . این تلوزیون دارای ویژگی های مناسبی است : یک quad-core ؛ سی پی یو 1.4 GHz Cortex A-17 ، یک جی پی یو octa core Mali-t760  ، تا گیگ رم و 8 گیگ حافظه ی داخلی با قیمت 4999 یوان (790 دلار ) .
مهم ترین جنبه ی Mi TV 3 طراحی اش است . این وسیله شامل دو بخش میشود : صفحه نمایش و یک شکل میله مانند Mi TV. یک میله ی نازک مستطیلی شکل که بخش بزرگتری از مغز دستگاه را در خود دارد . اگر یک تلوزیون یا صفحه نمایش قدیمی دارید که میخواهید ارتقا اش دهید، میتوانید تنها یک میله ی ام آی تی وی را به قیمت 999 یوان (159 دلار) بخرید و تمام ویژگی های ام آی تی وی 3 را با قیمتی بسیار ارزان تر داشته باشید .
هر دو محصول در رنگ های سفید و مشکی در سوم نوامبر در چین در سایت mi.com آماده خواهند بود

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

این هدفون های ایر فری ( بدون استفاده از گوش ) شبیه وسیله ی شکنجه ای از آینده اند