گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ ارديبهشت

شیائومی فروشگاه‌های مشابهی در دهلی، بمبئی و حیدرآباد در ماه‌های آینده راه‌اندازی می‌کند و برای 100 فروشگاه دیگر طی دو سال آینده نیز برنامه‌ریزی کرده است.
Kumar Jain، مدیرعامل هندی شیائومی گفت این سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند به دنبال تکرار بازده کسب‌وکار آنلاین با فروش آفلاین از طریق راه‌اندازی فروشگاه‌های فیزیکی در هند است. Mi.com و Mi Home ارتباط قوی دارند و هر دو محصولات را به طور مستقیم به فروش می‌رسانند. بنابراین این روش هم می‌تواند به اندازه‌ی تجارت الکترونیک کارآمد باشد. هر دوی آن‌ها بازوهای یک تجارت هستند.
در حال حاضر این فروشگاه توسط شریک Xiaomi در حال فعالیت است، زیرا شیائومی هنوز به دنبال دریافت مجوز برای فعالیت به صورت یک برند تک می‌باشد. Jain گفت: طراحی و تعریف تمامی پارامترهای این فروشگاه توسط ما انجام می‌گیرد، اما این شریک ما است که آن را اجرا می‌کند. این فروشگاه‌ها می توانند هر جایی مستقر شوند؛ در مراکز تجارتی، مکانی مستقل، خیابان‌های اصلی و حتی محوطه های IT. Mi Home تمامی محصولاتی را که شیائومی در هند راه‌اندازی کرده است ارائه می‌دهد و آن‌ها به دنبال ارائه‌ی بیشتر تولیدات محیطی متصل به اینترنت به هند در آینده‌ی نزدیک هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه