کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان

این سازنده‌ی تلفن چینی در طی پنج سال آینده در حدود 1 میلیارد دلار در استارتاپ‌های هند سرمایه‌گذاری می‌کند. Lei Jun مدیرعامل شرکت در مصاحبه با Bengaluru گفت: این شرکت به دنبال ایجاد اکوسیستمی از برنامه‌ها با برند تلفن هوشمند خود است. Lei ادامه داد، Xiaomi و شرکت Shunwei Capital، سهام شش شرکت اینترنتی هند از جمله Hungama و KrazyBee را خریداری کرده‌اند و قصد سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهایی چون محتوا، فناوری مالی، خدمات Hyperlocal مانند تعمیرات تلفن همراه و ساخت و ساز به منظور گسترش پذیرش اینترنت همراه در این کشور را دارند.
Xiaomi یکی از باارزش‌ترین شرکت‌های تکنولوژی خصوصی در جهان است و پس از دو غول اینترنت جهان، Alibaba و Tencent از برجسته‌ترین سرمایه‌گذاران چینی در هندوستان است. چنانچه این شرکت به اهداف سرمایه‌گذاری خود دست یابد تبدیل به یکی از سودمندترین سرمایه‌گذاران اینترنت در هند می‌شود.
برخلاف Alibaba و Tencent، شرکت Xiaomi تنها به دنبال سرمایه‌گذاری برای توسعه‌ی استفاده از اینترنت در تلفن همراه و اتصال مشتریان به تلفن‌هایش در بازار دستگاه‌های هوشمند است. با فراهم کردن محتواهای سرگرمی و سایر خدمات، Xiaomi امیدوار است که خرید تلفن‌های خود را برای مشتریان از هر نظر سودمند سازد و اینکه ارائه‌های آن از سایر رقبا مانند Samsung، Vivo، Oppo و دیگران متفاوت باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه