گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ بهمن

شرکت MiJia، یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی Xiaomi که در زمینه‌ی تولید ابزار برای خانه‌های هوشمند فعالیت دارد، به‌ تازگی پک خاص و جالبی از پیچ گوشتی همه‌کاره را با همکاری کمپانی آلمانی Wiha تولید کرده است. این بسته از پیچ‌ گوشتی‌های همه‌کاره می‌تواند برای تعمیر هر نوع ابزاری مناسب باشد.
این محصول جدید MiJia Wiha Screwdriver Set نام دارد و شامل یک پیچ‌گوشتی و 24 سری پیچ‌ گوشتی است. یکی از ویژگی‌های قابل‌ توجه در محصول جنس پیش گوشتی‌ها است که از آلومینیوم ضد خوردگی آنودایز شده ساخته‌ شده است. محصول جدید موفق به کسب جایزه‌ی Reddot 2017 شده است.
از نگاه اول Xiaomi MiJia Wiha Screwdriver مجموعه‌ای با طراحی بسیار شیک، راحت و بادوام را در ذهن ایجاد می‌کند. طراحی این پیچ‌ گوشتی به‌ گونه‌ای است که سبب بهبود قرار گرفته در بین انگشتان دست و ایجاد سطح اهرم گونه برای حرکت دادن پیچ‌ گوشتی است.
با این محصول می‌توان ابزار ظریفی را همانند پیچ در تراشه‌ها، عینک، ساعت، کامپیوتر و غیره را تعمیر کرد. این پیچ‌گوشتی دارای ویژگی مغناطیسی خاصی می‌باشد که کار با این محصول را راحت‌تر می‌کند.
شعار برند آلمانی Wiha «لذت بردن از کار» است، بنابراین کار کردن با این محصول بسیار راحت است.
قسمت بالایی پشتی پیچ‌گوشتی دارای یک کلاهک چرخشی مخصوص است و به کمک آن می‌توانید، با قرار دادن کف دست خود بر روی آن، تنها از انگشتان برای چرخاندن پیچ‌گوشتی استفاده نمایید. این طراحی سبب می‌شود تا با نیروی جزئی بتوانید پیچ مورد نظرتان را بدون آسیب به دستگاه باز کنید.
در مورد خاصیت مغناطیسی سر پیچ گوشتی نیز باید گفت ویژگی مغناطیسی‌ای محصول به‌ راحتی از بین نمی‌رود و حتی با فشار زیاد در هنگام باز کردن پیچ‌ها، خاصیت مغناطیسی پایدار می‌ماند. علاوه بر این جعبه نگه دارنده دارای قفل مخصوصی است که از باز شدن ناگهانی بسته جلوگیری خواهد کرد.
24 سری در پیچ‌گوشتی Xiaomi MiJia Wiha، از فولاد آلیاژ S2 ساخته‌ شده است. لازم به ذکر است مجموعه پیچ‌ گوشتی‌ها نه‌ تنها برای حرفه‌ای‌ها بلکه برای علاقه‌مندان به کارهای خانه و تعمیر ابزار خانگی نیز قابل‌ استفاده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه