گوناگون
الناز فرجی۱۷:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۸ شهريور

هدفگیری پا یا تیر زدن به اسلحه ی یک مجرم در دستش شاید برای پلیس های فیلم ها گزینه ی خوبی باشد ، اما پلیس های واقعی طوری آموزش دیده اند که به مرکز درگیری و آشفتگی شلیک کنند ، نه اینکه لزوما بکشند ولی متوقف کنند . گرچه نتیجه ی نهایی اغلب یکسان است . alternative به افسر ها گزینه ی کمتر مرگباری را در شکل یک کیسه ی هوا برای گلوله های نیمه خودکار پیشنهاد میکند که شتاب استاندارد را پایین آورده و از شدت مرگباری اش میکاهند .


آلترنیتیو  توسط alternative ballistics of poway کالیفرنیا طراحی شده است ، تا نیروی متوقف کننده ای را بر روی هدف قرار دهند بدون اینکه نفوذ کند یا باعث خسارت مرگبار شود .




آلترنیتیو که در نتیجه ی بازخورد نیروهای قانونی و خاص دیگر ساخته شده ، شامل حامل پلاستیکی است که به صورت طبیعی در کیسه ی باروت مینشیند . طراحی شده است تا مانع فعالیت گلوله ی نیمه خودکار شود ؛ با عملکرد یک دسته که باعث میشود افسر از صحنه روی برنگرداند . این حامل طراحی شده اس تا در دید گلوله یا خط لوله ی تفنگ دخالت نکند ،  و جلویش را نگیرد که ممکن است جلوی نور یا دید لیزری را بگیرد .


در مقابل این حامل نارنجی روشن یک رویه ی نازک از فلزی اختصاصی وجود دارد که گلوله را میگیرد و قبل از اینکه از گلوله خارج شود ، محکم جاسازی اش میکند . گلوله و مواد منفجره اش تا 80 درصد آهسته میشوند . با این سرعت گلوله ی خارج شده احتمالش خیلی کم است که به گوشت نفوذ کند . اما آنقدر انرژی متحرک در سطحی وسیع وارد میکند تا مضنون را از کار بیندازد ولی احتمال مرگ خیلی کمتری وجود داشته باشد . اساسا مانند یک فشنگ کوچک است که alternative ballistics  ادعا میکند به دقیقی یک فشنگ استاندارد است .


بعد از شلیک کردن، حامل خارج میشود درحالیکه تفنگ سریع گلوله ی دیگری جانشین میکند که این به افسر های پلیس این امکان را میدهد تا فورا در صورت لزوم یک گلوله ی مرگبار شلیک کنند ، اگر آلترنیتیو لازم نباشد به راحتی حذف شده و به کیسه ی باروتش برمیگردد.


آلترنیتیو بالیستیکس نه تنها گلوله هایی کمتر مرگبار تولید میکند بلکه دوره ی آموزشی دو روزه برای محصول دارد ، استفاده اش ، تاریخچه اش و کاربرد قانونی اش .


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

fire 50 دلاری آمازون یک تبلت عالی برای بچه ها است