تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ آبان

عمر باتری ماشین های الکتریکی در حال بالا رفتن است ، ولی هنوز بیشتر آنها قادر به طی کردن سفر های کوتاه با یک بار شارژ کردن نیستند . با این اوصاف این عمر کمتر یا بیشتر آن را در استفاده های شهری محدود میکند ، برخی از مردم ممکن است با خود بگویند ... آیا واقعا برای این نوع رانندگی یک ماشین تمام الکتریکی لازم است ؟ ولی ظاهرا طراحان eugene ، arcimoto ی اروگون اینطور فکر نمیکنند . به همین دلیل است که در آستانه ی پرده برداری از ورژن هشتم ماشین/موتور دوگانه شان ، SRK هستند . Acrimoto به مدت 8 سال است که در حال کار کردن بر روی نسخه ی مختلف SRK بوده است . گرچه این وسیله ممکن است در اولین نگاه یک ماشین سه چرخه ی ساده به نظر بیاید، ولی نگاهی دقیق تر ما را متوجه  دو صندلی همراستا و فرمان شبیه موتورسیکلت اش با دستگاه کنترل سوخت و ترمزش میکند .


نسل هشتم 1.023 Ib ( 464 کیلوگرمی) srk برای اولین باردر روز شنبه ( 14 نوامبر ) در معرض دید عموم گذاشته میشود . تخمین زده شده که 230 MPGe ( معادل 1i/100 کیلومتر) میگیرد ، و میتواند از 0 تا 60 مایل در ساعت را در 7.5 ثانیه رفته و نهایت سرعتش 85 مایل در ساعت است . نیرو توسط دو موتور قرار داده شده در جلو  به چرخ های جلویی انتقال داده میشود . پک باتری لیتیومی 12kWh مدل پایه اش دو انسان و وسایلشان را با یک بار شارژ تا 70 مایل (113 کیلومتر) میبرد ، در حالیکه یک پک اختیاری 20 kE این عدد را تا 130 مایل (209 کیلومتر) میرساند .
مسافران توسط یک محدوده ی قفس مانند ضد تصادف، محافظ صندلی و ضربه گیر پشتی و جلویی حفاظت میشوند . خریدارانی که نمیخواهند بارندگی در ماشین وارد شود نیز میتوانند از پنل تو کاری شده ی عمودی  eage wing door استفاده کنند . اگر بیشتر برای رساندن بسته ها علاقه مند به SRK هستند ، میتوانند سراغ بسته رفته و صندلی پشتی را با یک محفظه ی بسته ی حمل بار عوض کنند .چون  دلیل نمیشود که SRK رسما به عنوان یک موتورسیکلت طبقه بندی شده ، استاندارد های امنیتی یک ماشین را دارا باشد . همانطور که افراد بخش تبلیغ میگویند ، " آن محافظت ها به شما واگذار شده است ." قیمت توافق شده برای Generation8 11.900 دلار است . acrimoto امیدوار است که آن را در یک یا دو سال آینده بیرون دهد و از همین حالا 100 دلار بیعانه از خریداران مربوطه میگیرد .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروی رویایی اپل احتمالا واقعیت پیدا نکند