تکنولوژی
الناز فرجی۲:۳ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۰ آذر

سپری کردن یک روز در یک باغچه ی گرم یک سعادت واقعی است . تا زمانی که مجبور میشوید از صندلیتان بلند شوید تا از یخچال یک نوشیدنی خنک بردارید . eCool  این مشکل را از بین میبرد ، و یک مخزن خنک برای نوشیدنی های مورد علاقه ی شما فراهم میکند . eCool  از روش های بسیار قدیمی ذخیره ی غذا و نوشیدنی بصورت زیر زمینی استفاده میکند تا جلوی فاسد شدن را بگیرد . اما این مفهوم را به روز نگه میدارد . این یک خنک کننده ی زمینی است ، که از دمای کمتر زمین استفاده میکند تا قوطی های نوشیدنی شما را خنک کند . طول eCool 113 سانتی متر است و وزنش 12 کیلوگرم است. بیشتر بدنه اش دائما زیر زمین میماند و در آنجا تا 24 عدد قوطی با اندازه ی استاندارد را نگه میدارد ( 330 ml در اروپا و 12oz در آمریکا )
نصب کردن eCool به آسانی حفر کردن یک حفره ی عمیق است ، که خنک کننده را در آن قرار میدهند و سپس خاک را اطرافش جمع میکنند . یک مته ی باغچه از ابزار اصلی مورد استفاده است ، اما بیل هم کفایت میکند . زمانی که نصب شد تمام سال را همانطور باقی میماند .
این وسیله از هیچ برقی استفاده نمیکند ، بلکه از یک دسته استفاده میکند تا قوطی ها را از گوشه ی قسمت پایینی به سمت محور وسط برده و به سمت دیگر انتقال دهد . شما میتوانید در eCool را برداشته تا قوطی را بگذارید یا وردارید . درحالیکه در زیر زمین قوطی های بارگذاشته شده از سرما و هوای های نامناسب در امان میمانند .
سازندگان eCool ادعا میکنند که دمای این آبجو سازگار با چیزی است که داخل خنک کننده است . اما اینکه چقدر خنک است بستگی به دمای زمینی دارد که در آن دفن است ، که از کشور به کشور و فصل به فصل فرق میکند . قیمت کنونی این وسیله 349 دلار آمریکاست .

برچسب هاeCoolbeer
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Uber در تلاش برای شناساندن خود به عنوان سرویس دیجیتالی به اتحادیه‌ی اروپا