تکنولوژی
الناز فرجی۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۳ مهر

در حالیکه صفحه نمایش های نشان دهنده ی مسیر در هر وسیله ی نقلیه ی جدیدی می آیند ، هنوز خیلی از ما به سمت پایین و به داشبورد و اطلاعات رانندگیمان زل میزنیم . که این لزوما چیز بدی نیست ، اما لیستی از گزینه های HUD در حال طراحی و رشد سریع در ماشین ها هستند . Exploride _a یکی از گزینه های این لیست است ، صفحه نمایش نشان دهنده مسیر 6 اینچی با مجموعه ای تاثیر گذار از ویژگی ها که میتواند به سادگی با صدا و حرکات دست در دسترسی قرار بگیرد . exploride ترکیبی از ویژگی هایی مانند سرعت و مصرف سوخت ( با اداپتور OBDII) را فراهم میکند . به علاوه با دسترسی به موزیک، تماس، پیام ، شبکه های اجتماعی و هدایت با نقشه ی گوگل نیز وجود دارد.


هم با اندروید و هم گوشی های هوشمند iOS اپل کار میکند و یک پردازشگر هسته ای چهارگانه با 2 گیگ رم و 8 گیگ حافظه ی داخلی دارد . نقشه ها میتوانند برای استفاده ی آفلاین در حافظه ی داخلی ذخیره شوند و این دستگاه همچنین با یک گیگ فضا مخصوص  اینترنت همراه است . اپلیکیشن های داخلی مانند spotify؛pandora , apple music facebook  و توئیتر ، با امکان اضافه کردن اپلیکیشن های بیشتر بعد از اینکه مورد تایید exploride  قرار گرفته و حمایت شدند . شما میتواند لیست پخشتان را از مجموعه موسیقی شخصیتان پخش کنید .
این سیستم دارای میکروفون های داخلی با قابلیت حذف صداست و یک  دوربین که به شما امکان ضبط سفر هایتان را داده و یک شاهد عینی در موارد ادعاهای بیمه است . نیرو از اداپتور چند گانه که به سوکت شارژر ماشینتان وصل میشود فراهم شده و یک وسیله ی چسبناک آن را بر داشبورد شما نگه میدارد .
سازندگان exploride اخیرا بیش از 500000 دلار آمریکا از طریق indieGoGo بدست آورده اند ، که در آن از پیش سفارش دادن با قیمت 299 دلار هنوز ممکن است . کمپانی میگوید که فرستادن اولین تولیدات exploride را از ژانویه ی 2016 شروع خواهد کرد ، قبل از اینکه با قیمت 499 دلار به بازار های خرده فروشی برسد . ویدئوی ی پیش نمایش پایین به سرعت ویژگی های وسیله را توضیح میدهد .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن هنگ‌اوت را با ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی کنید