نرم افزار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

iHeartRadio تلاش دارد با ارائه‌ی سرویس پخش موسیقی آنلاین در سال آینده، مزیت رقابتی خود را نسبت به Apple Music و Spotify بیشتر کند. iHeartRadio توسط شرکت رادیویی و رسانه‌ای Clear Channel راه‌اندازی شده است و شامل سرویس‌هایی چون پخس رادیویی آنلاین موسیقی و ایستگاه‌های مربوط به هر خواننده می‌باشد.
سرراست بخواهیم بگوییم، این سرویس تجربه‌ای همانند رادیو را برای کاربر تداعی می‌کند و قابلیت گوش‌دادن به موسیقی درخواستی کاربر را ندارد. iHeartRadio دو سرویس به نام‌های Plus و All Access ارائه خواهد کرد. All Access سرویسی خواهد بود که تماما بر اساس درخواست کاربر، محتوا را ارائه خواهد نمود. اما Plus چیزی بین این دو است. Plus این‌گونه خواهد بود که اگر شنونده‌ای از موسیقی پخش شده در رادیو خوشش‌ آمد، می‌تواند همان آهنگ را به لیست علاقمندی‌هایش اضافه کند و مجدد به آن گوش نماید. به گفته‌ی مدیرعامل این شرکت، iHeartRadio Plus نسخه‌ای از Spotify تقلیل یافته نیست، بلکه یک رادیوی پخش موسیقی با امکانات و قابلیت‌های بیشتر است.
طبق آمارهای منتشر شده، ۸۴ درصد کاربران کنونی این سرویس، مشترک سرویس‌های پخش موسیقی درخواستی نیستند. از این طریق این شرکت می‌تواند با ارائه‌ی سرویس‌های جدید خود، کاربران خود را به سمت این نوع سرویس‌ها جذب کند. iHeartRadio هم‌اکنون ۹۰ میلیون کاربر عضو و بیش از ۲۵۰ میلیون شنونده دارد.

برچسب هاMusiciHeartRadio
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه عکسهای زنده ی iPhone را به هنر های زیبا تبدیل کنیم ؟