تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

به یاد داشته باشید: Backup بگیرید، حتما و حتما Backup بگیرید.
iOS 10 برای اپل همین امروز صبح عرضه شد، کمتر از یک ساعت پس از عرضه ی آن، این به روزرسانی برای همه آسان نبوده است. از آن جایی که توییتر با گزارش هایی از تلفن های افراد پر شده است ( که شامل Engadget نیز میشود) که بر اساس گزارش ها این افراد در روند restore کردن این به روزرسانی ها گیر کرده بودند.
به نظر می رسد آیفون تنها دستگاهی نیست که با این به روزرسانی مشکل داشته است، همانطور که Brianna Wu در توییتر به این مسئله اشاره کرده است، این به روزرسانی در iPad Pro نیز با مشکلاتی روبرو شده است.
iOS 10 را نصب نکنید. زیرا iPad Pro من نیز با مشکل روبرو شد. آیفون 6S Plus نیاز به پاک کردن PSU دارد. هیچ دسترسی به تماس ها، ایمیل ها و یا تقویم خود در امروز نخواهید داشت.
اپل نیز از طرف خود به ارائه ی بیانیه ای پرداخته است :"ما با مشکل مختصری در روند به روزرسانی نرم ا افزاری روبرو شده ایم، که بر روی تعداد اندکی از کاربران در طول اولین ساعات ارائه ی این به روزرسانی تاثیر گذاشته است. این مشکل به سرعت حل شد و ما از این مشتریان معذرت خواهی می کنیم. هر فردی که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته است باید به iTunes متصل شود تا بتواند روند به روزرسانی را کامل کند و یا با مرکز کمک رسانی اپل تماس بگیرد."
البته این یک اطمینان خاطر نه چندان دلگرم کننده برای افرادی است که هنوز به صفحه ی " به iTunes متصل شوید" خیره شده اند.

برچسب هاAppleiOS 10iPhones
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن هنگ‌اوت را با ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی کنید