نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

Apple همیشه یک قدم جلوتر از رقبای خود در زمینه به روز رسانی‌های نرم افزاری گام بر می دارد و این بار نیز پس از مدت کوتاهی سیستم عامل جدید خود را به روز رسانی کرده است. تست سیستم عامل iOS 10.3 در تاریخ 10 ژانویه آغاز خواهد شد. به نظر می رسد این سیستم جدید با پس زمینه تیره ارائه شود. این خبر توسط فردی به نام سانی دیکسون در شبکه های اجتماعی گزارش شده است. سانی دیکسون همان فردی است که پیش تر با افشای اطلاعاتی در مورد آیفون 5C توجه کاربران آیفون را جلب کرده بود.
به گفته وی تم تیره در سیستم عامل به روز شده یک نوآوری جدید نیست و تنها به دلیل استفاده نکردن توسعه دهندگان از این حالت در سری های قبلی وجود نداشته است. این حالت در نسخه 7 سیستم عامل نیز قابل انجام بود، اما این کمپانی تصمیم به عدم استفاده از آن را گرفت.
در سیستم عامل جدید قابلیتی جدید به نام Theater Mode وجود دارد که آیکون آن در کنترل سنتر شبیه به یک پاپکورن است و در واقع با روشن کردن این حالت، تمامی صداها و ویژگی‌هایی که در سینما باعث آزار کاربر می‌شود، خاموش خواهد شد. با کلیک بر روی آن می توان پیام‌های هشدار و نوتیفیکیشن پیام‌ها و تماس‌های ورودی، نور صفحه نمایش را کم کرد. تا کنون تنها اطلاعات منتشر شده در مورد سیستم عامل جدید همین موارد است و برای اطلاع از چگونگی عملکرد آن باید تا 21 دی منتظر بمانیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه