موبایل و تبلت
مصطفی طبری۶:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۶ مرداد

شایعاتی منتشر شده که نشان می دهند اپل تمایل دارد گوشی iPhone 6c مجهز به صفحه نمایش 4 اینچی را روانه بازار کند. مشخص نیست که چرا اپل با وجود محبوبیتی که آیفون های مجهز به نمایشگر بزرگ دارند، قصد ارائه چنین محصولی را دارد. اما یکی از این دلایل می تواند حضور اپل در بازارهای نوظهور با یک محصول کوچک تر و ارزان قیمت باشد.
شایعاتی که اخیراً منتشر شدند معرفی این گوشی در سال جاری میلادی را منتفی اعلا کرده اند. به گزارش دیجی تایمز(به همراه MacRumors)، این آیفون 6سی احتمالاً در چهارماهه دوم سال 2016 معرفی خواهد شد. همچنین گفته شده این گوشی از چیپست های 14 یا 16 نانومتری FinFET ساخت TSMC و سامسونگ بهره خواهد برد.


این چیپ های جدید عملکرد بهتر در کنار مصرف انرژی پایین تر را ارائه می دهند، اما هنوز مشخص نیست چرا اپل از چیپست جدیدش A9 که مدتی دیگر معرفی خواهد شد، استفاده نمی کند. در تصویری که اخیراً از باتری 1715 میلی آمپریiPhone 6c  منتشر شد می توان حدس زد که اپل با کوچک کردن ابعاد باتری، حتماً از چیپستی بهینه تر استفاده خواهد کرد.
با بررسی سوابق اپل، اینکه یک آیفون را در چهارماهه دوم سال 2016 ببینیم اتفاقی عجیب اما ممکن است. iPhone 4S این شرکت نیز تقریباً در ماه ژوئن در جریان کنفرانس WWDC معرفی شده بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تامین کننده اصلی آیفون مشغول طراحی نسلی جدید از تراشه ها می باشد