موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

نسل جدید گوشی هوشمند پرطرفدار iPhone محصول کمپانی آمریکایی Apple مجهز به تکنولوژی شارژ بی سیم خواهد بود. به گزارشی از MacRumors با استناد به نظر تحلیلگر KGI Securities مینگ چی کو، اولین نمونه از این گوشی های هوشمند در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.
بر اساس اخبار منتشر شده ای که قبلا توسط این متخصص چینی منتشر شده بود، کوپرتینو قصد تولید سه نسخه از محصول جدید iPhone 8 را دارد اما اکنون کو گفته است قرار است دو فبلت جدید با صفحه نمایش های LCD و OLED نیز توسط این کمپانی به بازار عرضه گردد.
نسخه سوم نیز که کوچکترین نسخه به شمار می آید دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی و صفحه نمایش LCD خواهد بود. به گفته کارشناسان انتشار خبر تکنولوژی شارژ بی سیم در پرچمدار جدید این کمپانی به طور فزاینده ای محبوبیت این محصول را افزایش داده است.
علاوه بر این، چنین تکنولوژی قابل پیاده سازی در محصولات AppleWatch نیز خواهد بود. با توجه به خبری که اخیرا در مجله بلومبرگ به چاپ رسید، این شرکت به طور جدی در حال توسعه فناوری شارژ باتری از راه دور است. علاوه بر این، تعدادی از رسانه های غربی ادعا می کنند که کارشناسان اپل در حال کار بر روی ویژگی هایی برای افزودن روش های شناسایی بیومتریک صاحب گوشی هستند و در آینده ای نزدیک تکنولوژی سنتی Touch ID به نوع دیگری از تکنولوژی برای شناسایی افراد تبدیل خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه