موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور

هفته‌ی گذشته 9to5Mac به طور انحصاری تصاویری از مدل‌های iPhone Xs منتشر کرد که قرار است در ۱۲ سپتامبر به طور رسمی رونمایی شوند. با توجه به اطلاعات به دست آمده از دو منبع آشنا با برنامه‌ی بازاریابی اپل، این شرکت نام "iPhone Xs Max" را برای نسخه‌ی بزرگ‌تر ۶.۵ اینچی خود انتخاب کرده است.
هفته‌ی گذشته گزارش شده بود "iPhone Xs" نام مدل‌های جدید OLED اپل هستند، در حالیکه اپل معرفی دو مدل پرچمدار در دو اندازه‌ی مختلف و یک نمونه‌ی طلایی رنگ را تائید کرده بود. پس از آن، خبرهای جدید نشان می‌دهند اپل احتمالا "iPhone Xs Max" را به عنوان نام بازاریابی برای نسخه‌ی بزرگ‌تر مدل‌های جدید خود برگزیده است.
از زمان عرضه‌ی iPhone 6، اپل شروع به ارائه‌ی نسخه‌هایی در دو اندازه‌ی مختلف برای یک نسل کرد، و به مدل بزرگ‌تر پسوند "Plus" را اختصاص داد. اما با انتخاب نام جدید، انتظار می‌رود iPhone Xs و iPhone Xs Max جایگزین الگوی قبلی شوند. بلومبرگ هم پیش از این گزارش کرده بود اپل در نظر دارد "Plus" را برای نمونه‌ی بزرگ‌تر سال جاری حذف کند.
علاوه بر این، احتمالا iPhone Xs و iPhone Xs Max مجهز به ۴ گیگابایت RAM، گزینه‌های دو سیم کارت در برخی بازارها برای مدل بزرگ‌تر، و بهبود سرعت با تراشه‌ی A12 جدید باشد.
اپل که قبلا اعلام کرده بود رویداد ویژه‌ی بعدی خود را در تاریخ ۱۲ سپتامبر در سالن استیو جابز در کوپرتینو برگزار می‌کند، از مدل‌های iPhone Xs و iPhone Xs Max، نسخه‌ی LCD با اندازه‌ی متوسط با هزینه‌ای کمتر از مدل‌های iPhone Xs، سری‌های ۴ ساعت اپل، و دیگر موارد رونمایی می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه