موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن

Apple هم‌اکنون یکی از اعضای کنسرسیوم برق بی‌سیم می‌باشد و وب‌سایت 9to5mac جهت معرفی Apple به‌عنوان یکی از 213 عضو این مجموعه، به‌تازگی بر روی خود به‌روزرسانی‌ای انجام داده است. باید توجه کرد که این به‌روزرسانی اخیر موجب تقویت شایعاتی می‌شود که اذعان داشت Apple در حال اضافه نمودن ویژگی شارژ بی‌سیم به iPhone بعدی خود است.
بااینکه شارژ بی‌سیم دیگر چیز تازه‌ای نیست، اما Apple بسیار محتاطانه با آن برخورد کرده است. با توجه به آن‌که ساعت‌های Apple به کمک سیم‌پیچی مغناطیسی کار می‌کنند و توسط آن و به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شوند، اما iPhone هرگز دارای چنین ویژگی‌ای نبوده است.
آن هنگام که شارژ بی‌سیم به‌تازگی رایج شد، ایراداتی به آن وارد بود، ازجمله کندی سرعت شارژ و نیز داغ شدن باطری موبایل به هنگام شارژ. اگر این ویژگی به‌درستی اجرا نمی‌شد در درازمدت به باتری آسیب می‌رساند. در حال حاضر فناوری لازم فراهم‌شده و به نظر می‌آید که Apple درصدد برداشتن گامی در این عرصه است.
این شرکت در ماه سپتامبر نه یک مدل، نه دو مدل، بلکه سه مدل مختلف از iPhone را می‌تواند معرفی کند. علاوه بر مدل‌های iPhone 8 و 8Plus، بایستی مدل‌بالاتر و پیشرفته‌تری موجود باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه