نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۹ خرداد

هفته ی پیش کمپانی Microsoft از سیستم عامل Windows 10 S رونمایی کرد. این نسخه کمی با نسخه ی اصلی متفاوت است و برنامه های ارائه شده در آن در فروشگاه های رسمی Windows Store وجود ندارد. البته این امر در ابتدا برای طرفداران این سیستم عامل کمی نگران کننده بود اما بعد مشخص شد که Apple قصد دارد تا نسخه ی iTunes را برای Windows توسعه دهد.
Microsoft به طور رسمی اعلام کرد این اپلیکیشن تا قبل از پایان سال جاری برای سیستم عامل ویندوز ارائه خواهد شد. قابل ذکر است بنا به گفته ی توسعه دهندگان، این نرم افزار هیچ گونه محدودیتی در قابلیت های ارائه شده ندارد و اجازه می دهد تا کاربر از اجرای برنامه لذت ببرد و از مزایای دیگر آن، پشتیبانی Apple Music و همگام سازی اپلیکیشن ها با سیستم عامل دستگاه های iOS می باشد.
برنامه ی iTunes برای اولین بار در سال 2003 برای سیستم عامل Windows معرفی شد. کارشناسان معتقدند که ادغام نرم افزارهای Windows Store تاثیر مثبتی بر طرفداران این برنامه و همچنین طرفداران سیستم عامل Windows خواهد داشت. البته با این کار مایکروسافت دیگر کاربران خود را برای خرید نسخه ی جدید Windows 10 S تحت فشار نخواهد گذاشت. چندی پیش Apple با ارائه ی برنامه ی Apple Music برای کاربران در سیستم عامل Android سعی کرد مخاطبان بیشتری را جذب نماید که نتایج نشان داد این روش تاثیر مثبتی در رشد کاربرانش داشته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه