موبایل و تبلت
ناهید فرهنگ آسا۱۶:۴ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۱ فروردين


مینگ چی کو، تحلیل گر امنیتی KGI، که معمولا پیش بینی های درست تری نبست به سایرین دارد، ظاهرا مطمئن تر قبل اعلام کرد که این تغییرات عمده امسال اعمال نمی شود بلکه  طراحی تمام شیشه ای و صفحه ی AMOLED، روی iphone 7s در سال 2017 اعمال خواهد شد.
چند نکته در مورد این خبر وجود دارد. اول این که در طراحی جدید تمام شیشه ای iphone7، برخلاف iphone4، حتی قاب فلزی در دور بدنه iphone نیز وجود ندارد. در این صورت اگر گوشی از دست بیافتد آسیب زیادی می بیند و اگر هم از قاب برای محافظت آن استفاده شود، ایده ی طراحی شیشه ای آن را به کل بی معنا می کند.
نکته ی دیگر این است که، اگر امسال تغییرات خاصی روی طراحی iphone اعمال نشود، iphone7 طراحی مشابه دو سال قبل را خواهد داشت. این نه تنها با سیاست اپل در ایجاد تغییرات ظاهری روی iphone که هر دو سال یک بار اعمال می کند در تضاد است، بلکه برای شرکتی که با یک بازار رقابتی اشباع شده مواجه است مشکل ایجاد خواهد کرد. در ضمن، قانع کردن کاربران برای استفاده از گوشی بروز شده بدون اعمال تغییر ظاهری در سه سال متوالی، کار مشکلی است.
مطمئنا هنوز این اطلاعات نه از سوی اپل و نه از سوی منابع نزدیک به این کمپانی تایید نشده اند اما اگر این تغییر بزرگ یعنی طراحی تمام شیشه‌ای انجام شود اپل به سرعت از رقبای خود پیشی خواهد گرفت.
کو دلایل تغییرات طراحی توسط اپل را عنوان نمی کند. اما جشن چهل سالگی تولید محصولات اپل می تواند دلیلی برای این امر باشد. بنابر این پیشبینی کو می تواند انتظارات ما را بالا ببرد و ما را بی صبرانه منتظر دیدن مدل های بعدی iphone کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه