تکنولوژی
الناز فرجی۲:۴۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان

snapchat بالاخره به اعضای معروفش حضوری رسمی تر  میدهد . این کمپانی از ویژگی ای جدید به نام "offical stories" استفاده میکند تا اکانت برخی از اعضای معروفش را تشخیص دهد ، مانند جاستین بیبر،تیستو و  کایلی جنر. اما در شکل اصلی snapchat ، این اپلیکیشن از شکلک ها برای نشان دادن وضعیت آنها استفاده میکند ( به جای علامت آبی استفاده شده توسط فیس بوک یا تویئتر یا دیگر شبکه ها ) . کاربران از روز جمعه این شکلک ها را وقتی که در جستجو ها تحت عنوان official stories نشان داده شدند, مشاهده کردند . این شکلک ها همچنین در قسمت راست داستان های کاربرانتان نشان داده میشوند .
تابه حال این نام "رسمی" به چند شخص معروف داده شده است. مشخص نیست چند نفر دیگر این ویژگی را دارند .

اینگونه آغاز میشود : @snapchat در حال تایید کردن برخی اکانت ها است . (h/t @KonenKevin)
بر اساس گفته های snapchat  در یک مقاله ، این ویژگی برای کمک به کاربران اسنپ چت است تا بتوانند داستان های جالب را کشف کنند و تشخیص دهند .
داستان های رسمی یا همان official stories به کاربران کمک میکند تا داستان های جالب را پیدا کنند . اگر یک اسنپ چتر یا کاربر اسنپ چت یک official story  داشته باشد،وقتی او را جستجو کنید ،  نام آن شخص زیر تیتر official stries ظاهر میشود . همچنین یک شکلک کنار نامشان ظاهر میشود تا مطمئن شوید که واقعی هستند .
در این زمان official stories در حال ثبت شدن در گروه کوچکی از کاربران اسنپ چت است . با گذشت  زمان official stories به طور وسیعی در دسترس قرار خواهند گرفت .
یک سخنگوی اسنپ چت نظری را در مورد این ویژگی تصدیق کرد .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snapchat علاوه بر معرفی یک دوربین شیشه‌ای، به Snap تغییر نام پیدا کرد