پوشیدنی
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ خرداد

pebble نمیتواند کیک استارتر را پس بزند این کمپانی پیشگام در ساعت سازی با سه پوشیدنی جدید برگشته است
pebble بعد از راه اندازی pebble 2 , pebble time2  و pebble core برای سومین بار به کیک استارتر برگشته است . این پیشرفتی برای هر دو ساعت مچی هوشمند pebble است، و همینطور یک پوشیدنی جدید که روی تناسب اندام متمرکز است .
کیک استارتر های قبلی pebb;e برای اولین pebble  و pebble time رکورد جمع آوری سرمایه را شکست ، بنابراین این شرکت مایل است تا دوباره این کار را تکرار کند . در دنیای پوشیدنی ها که ارتباط pebble همینطور کم میشود ،استفاده از  پلتفرم کیک استارتر برای هر حضور جدید بیشتر مانند جلب توجه کردن است . pebble2 همینطور که از نامش بر میاید ، حالت ارتقا یافته ی pebble اورجینال است که با کمپین جمع آوری سرمایه اش در سال 2012 ساعت مچی های هوشمند را برجسته کرد . مدل جدید محصولی ابتدایی در pebble باقی میماند اما پیگیری خواب و فعالیت و ضربان قلب بهتری دارد و تا عمق 30 متر ضد آب است .
pebble عمر باتری 7 روزه را برای وسیله اش در نظر گرفته است ، یکی از ویژگی های برجسته ی pebble در مقایسه با ساعت مچی های هوشمند دیگر و حالا حضور منحصر به فردش در کیک استارتر با قیمت 99 دلار . pebble میگوید که قیمت خرده فروشی اش 129 دلار خواهد بود .
و بعد pebble time 2 ، معادل ارتقا یافته ی pebble time است. بازهم ویژگی های مربوط به تناسب اندام اش توسعه یافته ، و صفحه نمایشش هم پیشرفت کرده تا 80 درصد پیکسل بیشتر را شامل شود ( ساعت های pebble هیچ گاه صفحه نمایش های دقیق نداشتند ) در حالیکه 50 درصد بزرگتر هم شده است . و وضعیت ضد آب بودنش هم مانند pebble 2  است .
pebble time2 در کمپین 169 دلار است و اگر ترجیح میدهید هیجانات فروکش کند و بعد خرید کنید ، 199 دلار . حالا میرسیم به pebble core جدید . این دستگاه اتصال 3G ، GPS داخلی و 4 گیگ حافظه ی داخلی دارد و میتواند به اپلیکیشن های پیگیری تناسب  اندامی متصل شود .


شما میتواند لیست پخش Spotify را به آن وصل کنید و همینطور با فشار یک دکمه پیام امداد بفرستید . در کیک استارتر یا قیمت 69 دلار به فروش میرسد و قیمت خرده فروشی آن 99 دلار است . با یک بار شارژ 20 ساعت دوام می آورد حتی اگر GPS روشن باشد .


فعالیت هایتان را هم پیگیری میکند .  یک نسخه ی هکر هم از core در کیک استارتر تبلیغ میشود که میتواند تمام فعالیت های لمسی را تنظیم کنید : باز کردن درب گاراژ یا خاموش کردن چراغ های هوشمند . pebble رکوردش را با بیش از 1 میلیون دلار در یک ساعت شکست ، بنابراین به نظر میرسد که جدید ترین کیک استارتر شرکت یک برنده ی دیگر باشد .



دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با ساعت هوشمند سواچ آشنا شوید