تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۴ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ دي

خیلی جالب است که باریستا ها چیزهای کوچکی مانند قلب یا برگها را روی کف کاپوچینوی شما میکشند . تقریبا این طراحی ها مانند نقاشی های  داخل غار هستند . تیم تازه کار اسرائیلی CC اخیرا Ripple maker   را معرفی کرده است ، ماشینی که عکس ها ، نوشته ها یا طرح های گرافیکی را  روی کف قهوه بازتولید میکند .  این طرح ساز  برای اولین بار در ماه ژوئن معرفی شد ، آنهم زمانی که خطوط هوایی Lufthansa گفتند که از این دستگاه ها در اولین سالن کاری استراحتشان استفاده خواهند کرد . هفته ی گذشته در CES توانایی گسترده تری از این سیستم  آشکار شد ، این وسیله حالا میتواند توسط هر مکانی که قهوه سرو میکند خریداری شود .


این وسیله تکنولوژی های سه بعدی و چاپ inkjet را همراه با پوسته های برجسته ی قابل تعویض  که از دانه های قهوه ی عربیکا و روبوستا ساخته میشوند ، ترکیب میکنند . کاربران  نوشیدنی های با کفشان را مطابق معمول آماده میکنند و سپس ماگ را در ripple maker قرار میدهند . این ماشین ماگ را تا قسمت چاپ کننده بالا میبرد و سپس طرح را که به عنوان ripple  شناخته میشود انتخاب میکند ، و با استفاده از عصاره ها طرح , روی نوشیدنی نقش میبندد ، این چاپ 10 ثانیه طول میکشد . با استفاده از اپلیکیشن iOS یا اندروید همراه ، کاربران میتوانند یک کتابخانه ی آنلاین از طرح ها داشته باشند ، به علاوه  میتوانند طرح های خودشان را بسازند . مشتری های کافی شاپ هم میتوانند طرح خودشان را به یک کافی شاپ محلی دارنده ی Ripple maker بفرستند . یعنی میتوان مثلا برای یک دوست قهوه ای گرفت که صورت خودشان یا نوشته ی خاصی روی آن است .
قیمت اولیه ی ripple maker 1.299 دلار است و با یک برنامه ی سرویسی ماهیانه ی 85 دلاری آماده خریداری است . هر قالب ripple 1000 طرح دارد و قابل پر کردن نیستند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا از تمام قابلیت های IOS استفاده میکنید؟؟حتما این راهنما را مطالعه کنید تا ببینید بسیاری از راه کارها دم دستتان بوده و شما خبر نداشته اید!!