موبایل و تبلت
الناز فرجی۷:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ آبان

surface book مایکروسافت نوعی از surface جدید است . در حالیکه مدل های دیگر تبلتی با کیبرد snap on هستند ريال surface book بیشتر شبیه یک لپ تاپ با صفحه ی snap off  است .  برداشت های اولیه ی گیزمگ را بخوانید . زیاد طول نمیکشد که میفهمیم مایکروسافت با surface book جدیدش حصار را دور میزند . این وسیله یک ساخت فلزی دارد که یک امتیاز است . یک صفحه ی بسیار دقیق که هم در لپ تاپ و هم حالت های تبلت حیرت انگیز به نظر میرسد و تا کنون بهترین کیبرد و trackpad بین surface  ها را داشته است . اگر تا به حال آرزو کرده اید که یک لپ تاپ با کیفیت اپل داشته باشید که توسط اپل ساخته نشده باشد این وسیله بهترین گزینه ی شماست . اما surface book  خیلی بیشتر از یک رقیب برای retina macbook pro است . برخلاف لپ تاپ با کیفیت اپل ، surface book یک صفحه ی لمس، خودکار ورودی و حالت clipboard  جدیدی دارد که تفاوت هایی را در ویندوز 2 in 1  ایجاد میکند .
بیشتر وسایل تغییر کننده در دو دسته قرار میگیرند : تبلت هایی با استایل surace ، با کیبرد ها و وسایل فلزی که آنها را به لپ تاپ تبدیل میکند و 2: لپ تاپ هایی با استایل یوگاه که 360 درجه میچرخد تا بک تجربه ی تبلت به عقب تا شده را به شما بدهد . surface book بیشتر لپ تاپ است تا تبلت اما زمانی که میخواهید تغییرش دهید ، میتوانید روی کلید سخت افزار را نگه دارید یا روی دکمه ی نرم افزازر تسکبار ویندوز کلیک کرده و بعد از شنیدن صدای غر و کلیک ! قادر خواهید بود تا صفحه را از لپ تاپ حرکت دهید .
با اینکه تبلت "کلیپبرد" بسیار بزرگ است ( surface book صفحه نمایش 13.5 اینچی دارد که 86 درصد ازصفحه ی  ipad air 2  بزرگتر است ) اما در دست بسیار سبک به نظر میرسد . به همین دلیل است که این وسیله 2 باتری دارد و تنها کوچکترش در داخل تبلت به عنوان بخشی از دستگاه کار میکند .
بنابراین سمت دیگر این ساخت سبک تبلت این است که شما احتمالا نمیتوانید بیشتر از یک یا دو ساعت بدون ایستگاه کیبرد از آن استفاده کنید . ( تازه اگر آنقدر هم بشود استفاده کرد ) . و در برخی مدل ها ، یک GPU گسسته ی  NVIDIA هم در داخل کیبرد وجود دارد ، مشخص است که این گرافیک های اضافه دور میشوند اگر تقلب کنید .
بنابراین حالت کلیپبرد آنجا برای یاد آوری این مساله است ، برخلاف تبلت هایی که به آنها عادت دارید ، شما تنها میتوانید از surface book به عنوان یک تبلت در دوره های کوتاه استفاده کنید .


برای کسانی مثل من این نوع ویژگی ایده آل است . زمانی که از یک 2 in 1 استفاده میکنم معمولا بیشتر با حالت لپ تاپ کار میکنم تا تبلت ، معمولا فقط کیبرد را زمانی حذف میکنم که بخواهم وارد چیزی مانند یک مقاله ی طولانی، یک کتاب یا فیلم شوم . surface book هنوز به شما این امکان را میدهد تا این کار ها را در دوره های کوتاه انجام دهید ، اما در باقی مواقع شما یک لپ تاپ 100 درصد ناسازگار میگیرد ( حداقل تا الان...در نظر داشته باشید که اینها برداشت های اولیه است ) . هنوز خیلی زود است که درباره ی عمر باتری و عملکردش نظر داد . تا کنون مدل اولیه ای که ما در حال نقدش هستیم از بین هر چیزی که جلویش گذاشتیم رد شده . adobe قطعا آماده ی راه اندازی نبود و photoshop  و lightroom هر دو فعلا در دستگاه جدید کمی گیر دارند.
در زمینه های دیگر ، تشخصی صورت اختیاری surface book عالی عمل میکند ، خودکارش نسبت به surface pro3 پاسخگو تر است و trackpad بزرگ شیشه ای اش درست مانند trackpad هاش مک بوک لمسی pre force است که این خیلی عالی است اما اثر diving  board دارد که در آن بالای پد سخت تر از پایینش کلیک میشود . surfacebook انگار میتواند یکی از هیجان انگیز ترین وسایل سال باشد . خط surface مایکروسافت شروع خیلی خوبی نداشته اما در سال گذشته و نیمی از شرکت همه چیز را به جلو سوق داده اند . surface book مایکروسافت از آغاز امروز آماده است ، گرچه همه جا از پیش سفارش داده شده است . با قیمت 1.499 دلار آمریکا با SSD 128 گیگ ، Intel core i5 و هشت گیگ رم .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نقد surface pro 4 : انتخاب امن تر مایکروسافت یک پیشرفت و ارتقا ( به طور فریب آمیزی ) بزرگ است