تکنولوژی
الناز فرجی۳:۱ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ آبان

کاربران ford sync connect قادر خواهند بود تا برای استارت خوردن موتور ماشینشان برنامه ریزی کنند تا برای رفتن به کار در روزهای سرد ، گرم باشد .
فورد به تازگی یک سرویس sync connect جدید معرفی کرده ، که به کاربران این امکان را میدهد تا از راه دوربرخی امکانات ماشین را نظارت و کنترل کنند . تلسا از قبل یک اپلیکیشن مشابه داشته اما sync connect این کاربرد را وسعت میبخشد . کاربران میتوانند از راه دور جاگیری ، قفل و باز کنند و همچنین استارت بزند .
sync سیستم ارتباطات درون ماشینی فورد است . حالا در سومین نسخه اش به کاربران این امکان را میدهد تا کارهایی مانند تماس تلفنی بدون استفاده  از دست را انجام دهند ، موزیک را پخش کرده و کنترل کنند و مسیر را ببینند . فورد میگوید این همچنین اولین سیستم صنعتی است که کنترل صوتی را توسط گوشی های هوشمند به طور وسیعی فراهم میکند . ویژگی connect sync بخشی از هدف فورد برای رسیدن به سطح بعدی اتصال، حرکت، وسایل نقلیه ی خودکار ، تجارب مشتری و داده های بزرگ است . برای امنیت ، یک پروسه ی دو قدمی آنتن دهی لازم است تا sync connect را فعال کنیم ، و کاربر باید نصب را هم در صفحه لمسی وسیله نقلیه و هم اپلیکیشن موبایل تایید کند .
زمانی که سیستم به کار بی افتد ، این اپلیکیشن به مودم درون ساختی وسیله ی نقلیه وصل میشود . سپس این اپلیکیشن میتواند برای چک کردن و پیدا کردن مکان وسیله ی نقلیه بر روی نقشه ( برای مثال اینکه کجا پارک شده ) استفاده شود . ، درها را باز و بسته میکند ، موتور را از راه دور روشن میکند تا وسیله  در روزهای سرد ، گرم شود و همچنین باد لاستیک ها ، سطح باتری ، روغن و سوخت را چک میکند . sync connect سال بعد در ford  escape  جدید شروع به کار خواهد کرد و دیگر وسایل نقلیه نیز از آن پیروی خواهند کرد . این اپلیکیشن برای دستگاه های ios  و android آماده خواهد بود .

برچسب هاcontrolSyncFord
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جدیدترین خودروی خودران Ford دارای توان پردازشی و دید بهتری می‌باشد