پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳ تير

اپل در جریان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود موسوم به WWDC 2020 از جدیدترین نسخه از سیستم عامل ساعت‌های هوشمند WatchOS 7 رونمایی کرد.
شرکت اپل که هر ساله با برگزاری همایش و کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود موسوم به فلان از محصولات نرم افزاری به روز رسانی‌های جدید برای سیستم عامل اختصاصی خود رونمایی می کند، در همایش امسال خود نیز از جدیدترین نسخه سیستم عامل اختصاصی برای سایت ساعت‌های هوشمند اپل واچ یعنی WatchOS 7 پرده‌برداری کرد که به نظر می رسد میزبان قابلیت و امکانات جدیدی است که می تواند موجب جلب رضایت و توجه کاربران ساعت‌های هوشمند شود.
در این نسخه جدید قابلیت های جدیدی همچون پایش خواب کاربران، wind down، complication و پشتیبانی از امکان مسیریابی برای دوچرخه سواران اضافه شده است تا تجربه بسیار بهتری را برای کاربران ساعتهای هوشمند اپل به ارمغان بیاورد.
کاربران اپل که از مدتها پیش خواستار افزوده شدن امکان رهگیری میزان و کیفیت خواب بودند، حالا از این پس با دریافت این آپدیت جدید بر روی ساعت های هوشمند اپل می توانند از امکان پایش خواب بهره ببرند. در واقع قابلیت مذکور در این نسخه به کاربر اجازه می دهد هشدارهای مربوط به زمان خواب و بیداری تعیین و دریافت کند.
قابلیت Wind Down نیز که مستقیماً با گوشی آیفون در ارتباط است، به کاربر کمک می کند میانبرهای خاصی برای اپلیکیشن ها برای نمایش دوباره نوتیفیکیشن در زمانی دیگر ایجاد کند. این قابلیت همچنین امکان ایجاد لیست پخش در اپل موزیک و اجرای اپلیکیشن‌های دیگری همچون home و Calm را نیز فراهم می‌کند.
قابلیت complication نیز در واقع مربوط به استفاده کاربر از ویجت های روی صفحه اصلی اپل واچ از و به کاربران اجازه شخصی سازی های بیشتری را برای تنظیم واچ فیس ها و ویجت های مورد استفاده می دهد. کاربران همچنین قادر خواهند بود واچ فیس‌های خود را با سایر افراد به واسطه قابلیت face sharing به اشتراک بگذارند.
دوچرخه سواران نیز می توانند با دریافت این نسخه جدید از مسیریابی‌های بیشتر و دقیق‌تری برای فعالیت های ورزشی خود استفاده کنند.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه