تکنولوژی
رضا رزمی۷:۶ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

آبر اخیرا ماشین پیشرفته خود را در خیابان های پیتزبرگ آزمایش کرد. اگر تجهیزات بزرگ روی سقف ماشین برای فاش کردن این قضیه کافی نبود، مطمئنا عبارت مرکز تکنولوژی های پیشرفته آبر بر روی درهای ماشین این کار را کرده است.
پیتزبرگ بیزنس تایمز اولین مشاهدات را گزارش کرده است.


سرویس ماشین برنامه محور، برنامه هایی برای گسترش تکنولوژی ماشین خودکار در فوریه گذشته اعلام کرد. در آن زمان آبر اعلام کرد که با دانشگاه  Carnegie Mellon  برای ساخت تسهیلات جدیدی در پیتزبرگ در نزدیکی محوطه دانشگاه همکاری خواهد کرد. که شامل انجام تحقیقات در زمینه نقشه برداری، ایمنی وسایل نقلیه و تکنولوژی خودکار خواهدبود.
در نامه ای به نشریه ها تیرنا اسمیت سخنگوی آبر بیان داشت که این وسیله نقلیه بخشی از تحقیقات اولیه درمورد نقشه برداری، ایمنی و سیستم های خودکار است. بعدتر کمپانی اعلام کرد که ماشین درون عکس منتشر شده مدل خودکار نبوده است. آبر یکی از کمپانی های مفید در زمینه آزمایش و تکمیل راه حل های خود کار(ماشین های راننده خودکار) برای اتومبیل هاست. یکی از بزرگترین سرمایه گذاران آبر گوگل است (که گفته میشود تبدیل به رقیبی برای آبر خواهد شد) به احتمال زیاد جلودار این ابتکار است. مجموعه ای از ماشین های خودکار گوگل این تابستان به خیابانها می آیند. همچنانکه غول جستجو فرآیند آزمایش خود را گسترش میدهد.

برچسب هاCarSP85D
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

MediaTek خانواده‌ی جدیدی از چیپ‌ را برای خودروها معرفی می‌کند